OneStat.com Web Analytics
print
 
HOME
TUI NEDERLAND
TUI SPIRIT
GESCHIEDENIS
HISTORISCH OVERZICHT
HOLLAND INTERNATIONAL
ARKE
KRAS
ARKEFLY
REISBUREAUS
ROBINSON
LASTMINUTE.NL
MERKEN
ARKE
ARKEFLY
EXTRAVACANZA
GOED IDEE REIZEN
HOLLAND INTERNATIONAL
KIDSWORLDCLUB
KRAS
LASTMINUTE.NL
REISBUREAUS
ROBINSON
TEC4JETS
FACTS & FIGURES
NOMINATIES EN VAKPRIJZEN
BROCHURES EN MAGAZINES
BELEEF!
WERELDS!
ARKEFLYER
A GLOBAL VIEW
ALGEMENE VOORWAARDEN
TUI NEDERLAND
ARKEFLY
ANVR
SGR
CALAMITEITENFONDS
LEVERANCIERS
TUI TRAVEL PLC
PERS EN MEDIA
PERSBERICHTEN
AANMELDEN PERSBERICHTEN
CONTACT
FOTO & MEDIA ARCHIEF
DUURZAAM TOERISME
TUI TRAVEL EN ANVR
VERANKERING
BELEID
ACTIVITEITEN
BESTEMMINGEN - KETEN
BELEID
ACTIVITEITEN
BESTEMMINGEN - PROJECTEN
BELEID
ACTIVITEITEN
CO2-VOETAFDRUK - AIRLINE
BELEID
ACTIVITEITEN
CO2-VOETAFDRUK - KANTOREN
BELEID
ACTIVITEITEN
KLANTEN
BELEID
ACTIVITEITEN
COLLEGA'S
BELEID
ACTIVITEITEN
SUSTAINABLE TOURISM
WIJS OP WINTERSPORT
VERVOER
VERBLIJF
VERMAAK
VERANTWOORDE PARTNERS
VERANTWOORDE TIPS
CONTACT
GERELATEERDE SITES
WERKEN BIJ TUI
CONTACT
RIJSWIJK
ENSCHEDE
ARKEFLY
KRAS
REISBUREAUS
KLANTENSERVICE
COMMUNICATIE

Klachten, suggesties of complimenten over uw reis?

Uiteraard doen wij er alles aan om uw reis volledig naar wens te laten verlopen en eventuele problemen ter plaatse op te lossen. Toch kan het voorkomen dat u na uw reis een melding bij ons wilt maken. De afdeling Klantenservice beantwoordt vragen en reacties na afloop van de reis. deze moeten volgens de ANVR-Reisvoorwaarden binnen een maand na terugkomst schriftelijk worden ingediend.

Wanneer u een reis via een reisbureau gereserveerd heeft, verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met het desbetreffende reisbureau voor de afhandeling van uw klacht, suggestie of compliment.

Heeft u een reservering gemaakt via onze website of ons Contact Center, dan vragen wij u uw klacht, suggestie of compliment via ons webportaal in te dienen. U heeft de mogelijkheid om bijlagen toe te voegen. Voor het webportaal verwijzen wij u naar de website van het door u geboekte merk.

Wanneer er originele documenten meegestuurd moeten worden of wanneer door de afdeling Klantenservice hierom wordt gevraagd, dan stuurt u dit naar onderstaand adres:

Klantenservice
Postbus 365
7500 AJ Enschede

Gaat u nog op reis en heeft u een vraag of klacht? Neem dan contact op met uw boekingskantoor. Wanneer u geboekt heeft via onze website of ons Contact Contact, kunt u contact met ons opnemen via de vermelde contactgegevens op de website van het door u geboekte merk.