ARKE EN KIDSWORLDCLUB BESTE KIDS VAKANTIEAANBIEDER 2013

Rijswijk, 10 januari 2013 – Zowel Arke als KidsWorldClub, beide reismerken van TUI Nederland, zijn gistermiddag op de Vakantiebeurs in de prijzen gevallen bij de verkiezing ‘Kids Vakantieaanbieder van het Jaar 2013’. Arke wint voor het vierde jaar op rij de award ‘Allround Kids Vakantieaanbieder van het Jaar’ en KidsWorldClub is net als de voorgaande twee jaren de beste in de categorie ‘Kidsclub Vakanties’.

Arke wint voor de vierde keer op rij de award ‘Allround Kids Vakantieaanbieder van het Jaar’ en laat daarbij reisorganisaties Corendon en Oad Reizen overtuigend achter zich. Arke ontving de prijs uit handen van musicalster Kim-Lian van der Meij.

KidsWorldClub staat voor de derde keer bovenaan in de categorie ‘Kidsclub Vakanties’. Ook Corendon en Neckermann werden in deze categorie genomineerd, maar KidsWorldClub gaat er volgens het juryrapport met de prijs vandoor omdat kinderen het belangrijk vinden tijdens de vakantie leeftijdsgenoten te leren kennen om leuke dingen mee te doen. KidsWorldClub heeft hiervoor het meest aantrekkelijke programma met de formules BabyWorld, KidsWorld en YoWorld.

De verkiezing Kids Vakantieaanbieder van het Jaar is een initiatief van de Kids Vakantiegids. Ruim zesduizend kinderen en hun ouders brachten hun stem uit op Kidsvakantiegids.nl. Omdat de mening van kinderen steeds belangrijker wordt bij de vakantiekeuze houdt Kids Vakantiegids deze verkiezing jaarlijks in samenwerking met de Vakantiebeurs. Met de verkiezing willen de initiatiefnemers achterhalen wat kinderen het leukste vinden om te doen tijdens de vakantie. Opnieuw blijkt dat Arke en KidsWorldClub hierop het beste inspelen.