COVID CARE SERVICE: Ontspannen op vakantie met TUI

Euphoria Resort

hotel
  • Griekenland
  • Kreta
  • Kreta West
  • Kolimbari
Bekijk op kaart
9,1
49 beoordelingen
Euphoria Resort KASSAKORTING
Zo 27 sep 2020 (8 dagen)
Vanaf Amsterdam
All Inclusive
Transfer
836,- per persoon
Alle prijzen
Bewaren Delen
Wees er snel bij! Voor je het weet is deze Griekenland-aanbieding uitverkocht!

Fysieke uitdagingen

Je komt direct in een jubelstemming als je het hotel binnen stapt. Het nieuwe "zusje" van het bekende hotel Minoa Palace Beach Resort & Spa heeft één en ander afgekeken. De kamers zijn doordacht en inventief en het eten op de buffetten is als een lust voor het oog. Het liefste relax je met een boek bij het zwembad. Maar tijdens je vakantie daag je je fysiek ook graag uit. Dat komt goed uit want sport & wellness zijn twee kernwaarden van dit hotel. Biologisch en culinair genieten, volledig ontzorgen. En voor de kinderen is er een waterparadijs; glijbanen waar je ù tegen zegt. de roddel is dat dit de snelste glijbanen van de streek zijn...

Faciliteiten
  • Gratis WiFi in openbare ruimte
  • Gratis WiFi op de kamer
  • Receptie
  • Tegen betaling
    • Roomservice
    • (mini)supermarkt
Restaurants/Bars
Zwembaden
Strand
Wellness
Sport & Activiteiten
Entertainment
Voor de kinderen
Duurzame accommodatie
Overige informatie
Verzorging
Goed om te weten
Je vakantie tijdens corona
Niet Inbegrepen
Ligging
Huurauto
  • All inclusive genieten
  • Dit is pas echte luxe
  • Waterpark scoort punten bij kids
  • In het teken van Sport & Wellness
  • Originele en luxe kamers
  • Direct aan zee: hoor de golven
Bekijk op kaart
SplashFactor 4

3 snelle glijbanen (vanaf 120 cm), 1 kids waterspuitpark (vanaf 3 jaar)

Puntenverdeling SplashFactor

All Inclusive

Eten

ontbijt (07:30-10:30 uur), laat ontbijt mogelijk (10:30-11:00 uur), lunch (12:30-15:30 uur), snacks (10:00-18:00 uur), diner in buffetvorm (18:30-21:30 uur), kinderbuffet, ijsjes (10:00-21:30 uur)

Drinken

koffie en thee, mineraalwater, frisdranken, bier, wijn en lokale alcoholische drankjes (10:00-00:00 uur)

Sport & Ontspanning

tennisbaan, voetbal, fitness, aerobics (10:00-00:00 uur), yoga, overdag activiteitenprogramma, kooklessen, shows, live muziek, sauna, entree hamam, stoombad, whirlpool, binnenbad

Bijzonderheden

voor een diner in het à la carte restaurant maak je eerst een reservering

Kamers

De beschikbaarheid van de getoonde kamers is afhankelijk van je reisgezelschap en de gewenste vertrekdatum. De afbeeldingen geven een indicatie van het kamertype, naast de inrichting kan ook het uitzicht afwijken.

2-persoonskamer, Standaard, 2-3 pers
  • ca. 30 m² (kan verschillen per kamer), airco, telefoon, gratis WiFi, tv en gratis kluisje
  • koelkast en koffie- & theezetfaciliteiten
  • badkamer met douche, föhn, make-up spiegel, badjas, badslippers en toilet
  • kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonssofabed
  • type bed kan per kamer verschillend zijn
  • balkon met zitje
2-persoonskamer, Zwembadzicht, 2-3 pers
2-persoonskamer, Zwembadzicht, 2-3 pers
  • ca. 30 m² (kan verschillen per kamer), airco, telefoon, gratis WiFi, tv en gratis kluisje
  • koelkast en koffie- & theezetfaciliteiten
  • badkamer met douche, föhn, make-up spiegel, badjas, badslippers en toilet
  • kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonssofabed
  • type bed kan per kamer verschillend zijn
  • balkon of terras met zitje
2-persoonskamer, Gedeeld zwembad, 2-3 pers
2-persoonskamer, Gedeeld zwembad, 2-3 pers
  • ca. 30 m² (kan verschillen per kamer), airco, telefoon, gratis WiFi, tv en gratis kluisje
  • koelkast en koffie- & theezetfaciliteiten
  • badkamer met douche, föhn, make-up spiegel, badjas, badslippers en toilet
  • kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonssofabed
  • type bed kan per kamer verschillend zijn
  • terras en gedeeld zwembad
2-persoonskamer, Zijzeezicht gedeeld zwembad, 2-3 pers
2-persoonskamer, Zijzeezicht gedeeld zwembad, 2-3 pers
  • zijzeezicht
  • ca. 30 m² (kan verschillen per kamer), airco, telefoon, gratis WiFi, tv en gratis kluisje
  • koelkast en koffie- & theezetfaciliteiten
  • badkamer met douche, föhn, make-up spiegel, badjas, badslippers en toilet
  • kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonssofabed
  • type bed kan per kamer verschillend zijn
  • terras met zitje en gedeeld zwembad
2-persoonskamer, Junior Suite, 2-4 pers
2-persoonskamer, Junior Suite, 2-4 pers
  • ca. 40 m² (kan verschillen per kamer), airco, telefoon, gratis WiFi, tv en gratis kluisje
  • koelkast en koffie- & theezetfaciliteiten
  • badkamer met douche, föhn, make-up spiegel, badjas, badslippers en toilet
  • slaapkamer met 1 tweepersoonsbed
  • woon-/slaapkamer met 1 eenpersoonsbed en 1 eenpersoonssofabed
  • balkon of terras met zitje
  • zitgedeelte, de ruimte wordt gescheiden door een schuifdeur
2-persoonskamer, Junior Suite gedeeld zwembad, 2-4 pers
2-persoonskamer, Junior Suite gedeeld zwembad, 2-4 pers
  • ca. 40 m² (kan verschillen per kamer), airco, telefoon, gratis WiFi, tv en gratis kluisje
  • koelkast en koffie- & theezetfaciliteiten
  • badkamer met douche, föhn, make-up spiegel, badjas, badslippers en toilet
  • slaapkamer met 1 tweepersoonsbed
  • woon-/slaapkamer met 1 eenpersoonsbed en 1 eenpersoonssofabed
  • terras en gedeeld zwembad
  • apart zitgedeelte, de ruimte wordt gescheiden door een schuifdeur
4-persoonskamer, Familiesuite, 2-5 pers
4-persoonskamer, Familiesuite, 2-5 pers
  • ca. 60 m² (kan verschillen per kamer), airco, telefoon, gratis WiFi, tv en gratis kluisje
  • koelkast en koffie- & theezetfaciliteiten
  • badkamer met bad, föhn, make-up spiegel, badjas, badslippers en toilet
  • badkamer met douche
  • slaapkamer met 1 tweepersoonsbed
  • woon-/slaapkamer met 2 eenpersoonssofabedden en 1 eenpersoonsopklapbed
  • type bed kan per kamer verschillend zijn
  • balkon of terras met zitje
2-persoonskamer, Zijzeezicht, 2-3 pers
2-persoonskamer, Zijzeezicht, 2-3 pers
  • zijzeezicht
  • ca. 30 m² (kan verschillen per kamer), airco, telefoon, gratis WiFi, tv en gratis kluisje
  • koelkast en koffie- & theezetfaciliteiten
  • badkamer met douche, föhn, make-up spiegel, badjas, badslippers en toilet
  • kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonssofabed
  • type bed kan per kamer verschillend zijn
  • balkon of terras met zitje
Foto (57)
Foto's van
TUI (24) Gasten (33)
Beoordelingen (TUI-gasten)
9,1
49 TUI klantbeoordelingen
Waardering
  • Uitstekend 43
  • Heel goed 3
  • Gemiddeld 1
  • Matig 1
  • Vreselijk 1
Scores
  • Kamer9,4
  • Kindvriendelijk7,5
  • Ligging7,7
  • All Inclusive9,1
  • Kwaliteit van de bedden9,4
Bekijk alle scores
91% van de TUI-gasten raadt deze accommodatie aan
Getoond(1 - 5) van 49
8
Gezin met jonge kinderen juli 2020 Meld probleem
“Prima hotel”
Design Geschikt voor mindervaliden Rustige omgeving Veel Nederlanders

Mooi nieuw hotel. Niet te massaal.
De juniorsuite met gedeeld zwembad is prachtig.
Mooie nieuwe en ruime kamers. Met direct aan het terras toegang tot het zwembad.
Leuk waterpark.
Weinig animatie (misschien ivm Covid-19)
Beperkt buffet (mogelijk ook icm Covid -19)

Mooi nieuw hotel. Niet te massaal.
De juniorsuite met gedeeld zwembad is prachtig.
Mooie nieuwe en ruime kamers. Met direct aan het terras toegang tot het zwembad.
Leuk waterpark.
Weinig animatie (misschien ivm Covid-19)
Beperkt buffet (mogelijk ook icm Covid -19)

Lees meer
  • Kamer 8
  • Personeel en service 9
  • Kindvriendelijk (3 t/m 11 jaar) 7
  • Hygiëne 9
  • Ligging 7
  • Respect voor mens en natuur 9
  • All Inclusive 8
  • Douche Sanitair 9
  • Kwaliteit van de bedden 9
  • Entertainment avond programma 5
  • Prijs-kwaliteitverhouding 7
  • Entertainment dag programma 7
  • Wifi 9
  • Het hotel 8
  • Zwembad 8
  • Kindvriendelijk 7
  • Glijbaan 8
  • Mix van gasten 9
  • Kidsclub 6
Verbergen
4
Gezin met jonge en oudere kinderen juli 2020 Meld probleem
“door Covid pandemie service teruggeschroefd”
Design

Door de Covid pandemie moeten we zeker water in de wijn doen ook voor onze reizen. Op dit vlak alle respect voor het personeel van TUI en het hotel. Spijtig genoeg ligt het accent niet altijd op veiligheid maar eerder op kostenbesparingen. Een kostenbesparing die ons als toerist vooral 'verkocht' wordt als een 'veiligheidsverhaal'. Dat de buffetten niet meer zelf kunnen genomen worden, er geen ui...

Door de Covid pandemie moeten we zeker water in de wijn doen ook voor onze reizen. Op dit vlak alle respect voor het personeel van TUI en het hotel. Spijtig genoeg ligt het accent niet altijd op veiligheid maar eerder op kostenbesparingen. Een kostenbesparing die ons als toerist vooral 'verkocht' wordt als een 'veiligheidsverhaal'. Dat de buffetten niet meer zelf kunnen genomen worden, er geen uitgebreide animatie kan voorzien worden en het allemaal wat zakelijker en afstandelijker verloopt lijkt ons de logica zelve, hierover geen enkel misverstand. Dat echter onze twee kamers in een vijf sterren hotel accommodate in een week tijd 2x zijn gekuist, we pas om de drie dagen verse handdoeken ontvingen, de minibar pas om de 3 dagen werd aangevuld met water, er geen koffie en thee faciliteiten aanwezig meer waren op de kamers lijkt ons weinig tot niets met Covid te hebben maken. Deze zaken zijn quasi puur kostenbesparend gedreven. Dat het buffet werd opgediend is inderdaad vanuit een veiligheidsperspectief zeker aanvaardbaar. Dat het buffet echter hierdoor ook qua variatie werd gehalveerd klink al iets minder logisch. Elke dag hetzelfde verhaal en nogmaals voor een vijf sterren hotel bijzonder karig. Zwaartepunt lag op kip, vlees en gefrituurde zaken. Koud buffet was bijzonder beperkt met de pure basics. Ook het desert bestond enkel uit een keuze van 3 à 4 varianten in een gesloten plastic bekertje. De buffetservice zelf werd grotendeels gedaan door zeer jonge jobstudenten. Alle respect voor deze jongens en meisjes maar een duur vijfsterrenhotel kan niet voor 90% draaien op jobstudenten. De eerste dagen was het aan het zwembad qua drukte doenbaar, maar na enkele dagen werd het drukker en kwamen de ligzetels te dicht tegen elkaar te staan dit ten kosten van de veiligheid en service. Op een ganse dag kwam amper 3x een jobstudent langs met de vraag of we iets wensten te drinken. Door de toenemende drukte kon ook in het buffetrestaurant de social social distancing niet meer gegarandeerd worden. Hier werd door het hotelpersoneel weinig tot niet op ingegrepen. Om een lang verhaal kort te houden. We houden zeker rekening met de Covid pandemie en waren ergens blij dat we nog konden en mochten reizen. Echter in verhouding tot de dure reis (absoluut niet goedkoper dan andere jaren) was de service op geen enkel ogenblik vijf sterren waard. Veel goede bedoelingen, maar vanuit het hotel kregen vooral de kosten- en personeelsbesparingen voorrang. Op dit vlak was deze reis dus niet verhouding tot het bedrag dat we betaald hebben. We doen al meer dan tien jaar jaarlijks twee luxe reizen dus we kunnen zeker vergelijken. We houden in bovenstaande recessie ook zeker rekening met de omstandigheden van de Covid pandemie. Nog één puntje de vluchten met Transavia zijn wel vlot en veilig verlopen.

Lees meer
  • Kamer 6
  • Personeel en service 4
  • Kindvriendelijk (12 t/m 16 jaar) 4
  • Hygiëne 8
  • Ligging 6
  • Respect voor mens en natuur 8
  • All Inclusive 5
  • Douche Sanitair 7
  • Kwaliteit van de bedden 7
  • Entertainment avond programma 3
  • Prijs-kwaliteitverhouding 4
  • Entertainment dag programma 4
  • Wifi 9
  • Het hotel 4
  • Zwembad 6
  • Kindvriendelijk 5
  • Glijbaan 7
  • Mix van gasten 7
  • Sportfaciliteiten 4
Verbergen
1
Gezin met jonge kinderen juli 2020 Meld probleem
“Niet 5 ster hotel”
Auto is aan te raden Design

Where to start ... 10 points for the hotel architect, that's the only positive thing. The sea is full of stones, not suitable for tourists, the food is enough, especially if you have children - eat mainly potatoes, there is no variety for children. If you want more food, the staff makes your faces ... the cleanliness of the rooms after the third day stay no one comes, although a signal for cleanin...

Where to start ... 10 points for the hotel architect, that's the only positive thing. The sea is full of stones, not suitable for tourists, the food is enough, especially if you have children - eat mainly potatoes, there is no variety for children. If you want more food, the staff makes your faces ... the cleanliness of the rooms after the third day stay no one comes, although a signal for cleaning is given, you have to go to the reception and sign a consent. There should be a coffee maker in the rooms, you must have to go to the reception again - the excuse is that it is a Koran virus? (Everywhere they have masks and gloves, why I didn't have a coffee maker I still don't have a logical explanation). The staff is artificially polite. If you stay more than a week, rent a car and explore the beaches, otherwise the boredom is great ...
P.s. For a 5 star hotel there are a lot things missing, for example in the bathroom ... the grenade is not prepared in the kitchen, but is ordered from outside..

Lees meer
  • Kamer 9
  • Personeel en service 2
  • Kindvriendelijk (0 t/m 2 jaar) 1
  • Hygiëne 1
  • Kindvriendelijk (3 t/m 11 jaar) 2
  • Respect voor mens en natuur 8
  • Ligging 1
  • Activiteiten in de kidsclub 0
  • All Inclusive 0
  • Begeleiding in de kidsclub 0
  • Kwaliteit van de bedden 9
  • Douche Sanitair 6
  • Prijs-kwaliteitverhouding 3
  • Entertainment avond programma 2
  • Wifi 9
  • Entertainment dag programma 2
  • Zwembad 7
  • Het hotel 1
  • Sportfaciliteiten 0
  • Kindvriendelijk 3
  • Wellness 0
  • Mix van gasten 8
  • Kidsclub 0
Verbergen
10
Met partner oktober 2019 Meld probleem
“Heel mooi hotel, de 5 sterren zeker waard”
Auto is aan te raden Comfort Design Luxe Sfeervol

Dit hotel heeft 5 sterren en is dit zeker waard. Vriendelijk personeel die alles doen om het de gasten naar hun zin te maken.
Goed verzorgde kamers, groot zwembad, aangrenzend de zee.
kortom een aanrader en colombari is een mooie streek.

Dit hotel heeft 5 sterren en is dit zeker waard. Vriendelijk personeel die alles doen om het de gasten naar hun zin te maken.
Goed verzorgde kamers, groot zwembad, aangrenzend de zee.
kortom een aanrader en colombari is een mooie streek.

Lees meer
  • Kamer 10
  • Personeel en service 10
  • Ligging 10
  • Hygiëne 10
  • All Inclusive 10
  • Respect voor mens en natuur 10
  • Kwaliteit van de bedden 10
  • Douche Sanitair 10
  • Prijs-kwaliteitverhouding 9
  • Entertainment avond programma 9
  • Wifi 10
  • Entertainment dag programma 9
  • Zwembad 10
  • Het hotel 10
  • Sportfaciliteiten 10
  • Mix van gasten 10
  • Wellness 10
Verbergen
10
Gezin met jonge kinderen oktober 2019 Meld probleem
“Prachtig hotel”
Comfort Design Geschikt voor mindervaliden Luxe Sfeervol

Swim up kamers perfect met een baby van 3 maanden!

Swim up kamers perfect met een baby van 3 maanden!

Lees meer
  • Kamer 10
  • Personeel en service 9
  • Kindvriendelijk (0 t/m 2 jaar) 8
  • Hygiëne 10
  • Ligging 9
  • Respect voor mens en natuur 10
  • All Inclusive 10
  • Douche Sanitair 10
  • Kwaliteit van de bedden 10
  • Entertainment avond programma 9
  • Prijs-kwaliteitverhouding 10
  • Entertainment dag programma 8
  • Wifi 10
  • Het hotel 10
  • Zwembad 8
  • Kindvriendelijk 10
  • Wellness 9
  • Mix van gasten 9
Verbergen
Getoond(1 - 5) van 49
Prijzen & boeken
Wil je meer weten over deze accommodatie of bestemming? Stel je vraag aan andere TUI klanten op de TUI Community.
TUI Community