Boek nu je zomervakantie!
  • Tot 100,- extra korting p.p.
  • Flexibele Omruilgarantie
  • Geld-Terug-Garantie

Fletcher Hotel-Restaurant Mooi Veluwe

hotel
  • Nederland
  • Gelderland
  • Veluwe
  • Putten
Bekijk op kaart
8
3 beoordelingen
Fletcher Hotel-Restaurant Mooi Veluwe
Zo 31 okt 2021 (8 dagen)
Eigen vervoer
Logies ontbijt
329,- per persoon
Alle prijzen
Bewaren Delen

Sfeervol overnachten midden in het bos

Midden in de bossen, verscholen tussen het groen, vind je Fletcher Hotel-Restaurant Mooi Veluwe in Putten. Wandelaars kunnen hier letterlijk en figuurlijk goed uit de voeten. Eindeloos wandelen langs de mooiste plekjes van de Veluwe. En dat meteen vanuit je hotel, ideaal! Fietsen, buggy rijden, dieren spotten, het kan allemaal. En dan hebben we het nog niet eens over het hotel gehad. Hotel Mooi Veluwe heeft mooie kamers met een terras, een gezellige bar, heerlijk restaurant en top personeel. Voor wat ontspanning zoek je de sauna op. Dat worden fijne dagen midden op de Veluwe.

Faciliteiten
  • Gratis WiFi in openbare ruimte
  • Receptie (24 uur)
  • Inchecken: vanaf 15:00 uur, uitchecken: tot 11:00 uur
  • Terras
  • Publieke parkeerplaats
Restaurants/Bars
Wellness
Sport & Activiteiten
Voor de kinderen
Overige informatie
Verzorging
Goed om te weten
Je vakantie tijdens corona
Niet Inbegrepen
  • Comfortabel overnachten
  • Hotel midden in de natuur
  • Ideaal om te fietsen en wandelen
  • In het Speulder- en Sprielderbos
  • Centrum Putten om de hoek
  • Milieukeurmerk Green Key
Bekijk op kaart

"Hotel met zeer mooie ligging" Meer van onze gasten

Kamers

De beschikbaarheid van de getoonde kamers is afhankelijk van je reisgezelschap en de gewenste vertrekdatum. De afbeeldingen geven een indicatie van het kamertype, naast de inrichting kan ook het uitzicht afwijken.

2-persoonskamer, Standaard, 1-3 pers
  • gratis WiFi, tv en zitje in kamer
  • douche en toilet
2-persoonskamer, 2-3 pers
2-persoonskamer, 2-3 pers
  • tv (tegen betaling)
  • douche en toilet
1-persoonskamer, 1-1 pers
1-persoonskamer, 1-1 pers
  • tv (tegen betaling)
  • douche en toilet
Foto (19)
Beoordelingen (TUI-gasten)
8
3 TUI klantbeoordelingen
Waardering
  • Uitstekend 1
  • Heel goed 1
  • Gemiddeld 1
  • Matig 0
  • Vreselijk 0
Scores
  • Kamer4,3
  • Ligging9
  • Eten en drinken6,3
  • Kwaliteit van de bedden6
  • Prijs-kwaliteitverhouding3,7
Bekijk alle scores
33% van de TUI-gasten raadt deze accommodatie aan
Getoond(1 - 3) van 3
8
Met partner oktober 2020 Meld probleem
“Hotel met zeer mooie ligging”
Gelegen in de natuur Geschikt voor mindervaliden Rust Rustige omgeving

mooi hotel bediening en opdeling voor ontbijt en lunch i.v.m. covid-19 was zeer goed geregeld
badkamer mocht iets beter gepoetst worden.

mooi hotel bediening en opdeling voor ontbijt en lunch i.v.m. covid-19 was zeer goed geregeld
badkamer mocht iets beter gepoetst worden.

Lees meer
  • Kamer 6
  • Hygiëne 8
  • Ligging 9
  • Respect voor mens en natuur 8
  • Eten en drinken 8
  • Parkeren 8
  • Kwaliteit van de bedden 6
  • Douche Sanitair 4
  • Prijs-kwaliteitverhouding 6
  • Het hotel 7
  • Wifi 9
  • Uw totale vakantie 8
  • Personeel en service 9
Verbergen
10
Vrienden september 2020 Meld probleem
“Flater hotel”
Gelegen in de natuur Rust Rustige omgeving

Hieronder ons relaas en bevindingen tijdens ons verblijf in Fletcher Mooi Veluwe.
Twee weken voor aankomst heb ik contact gehad met de receptie aldaar i.v.m. met de reviews die ik had gelezen van dit hotel daar er ook hele kleine en oude kamers waren.

Er werd afgesproken dat wij twee comfort kamers zouden krijgen.
Bij aankomst kregen we te horen dat we maar 1 comfort kamer zo...

Hieronder ons relaas en bevindingen tijdens ons verblijf in Fletcher Mooi Veluwe.
Twee weken voor aankomst heb ik contact gehad met de receptie aldaar i.v.m. met de reviews die ik had gelezen van dit hotel daar er ook hele kleine en oude kamers waren.

Er werd afgesproken dat wij twee comfort kamers zouden krijgen.
Bij aankomst kregen we te horen dat we maar 1 comfort kamer zouden krijgen en 1 standaard kamer.
Toen wij pas om 3 uur in de middag de Keys kregen en naar de kamers gingen waren het twee standaard kamers en geen comfort kamer.
Diner van de eerste dat was goed want in september had men twee maand menu’s te weten mosselen en entrecote.
Beide menu’s besteld waaronder ook als nagerecht kaasplankjes.
Alles was goed verzorgd.
De volgende ochtend kregen we een keuze ontbijt i.v.m. corona, geen probleem.
Keuze uit drie verschillende ontbijten.
Continentaal ontbijt was o.a. plakje kaas , plakje ham, plakje kip.
De kaas was heel erg uitgedroogd en hard, dus de korst.
De volgende dag weer uitgedroogde kaas
De daarop volgende dag helemaal geen kaas en geen ham maar 3 kip plakjes
De daarop volgende dag weer geen ham en kaas, jammer leverancier komt pas dinsdag.
Mijn vrouw bestelde een spiegelei en ik een gekookt ei en 1 extra ingevuld op het formulier dus twee.
Mijn vrouw kreeg twee gebakken spiegeleieren en ik twee gekookte eieren maar moest voor mijn tweede ei een formulier tekenen omdat het ei €. 2.00 extra kost.
Verwondering dus alom, maar bij de receptie waar ik mijn irritatie melde zei men dat mijn vrouw dan geluk had gehad.
Ook dat ik zei dat als er een ontbijtbuffet was geweest ik wel 10 eieren had kunnen eten leverde geen passend antwoord op.
Wij bestelden s ’avonds mosselen maar die waren er niet meer uitverkocht.
Dag daarna bestelden we entrecote maar die waren ook uitverkocht.
De kaasplankjes werden ook steeds minder en kaler geen 5 soorten kaas maar nog maar twee en de een kreeg er druiven bij en de ander niet.
Elke avond na het eten moesten we een nummer onthouden om af te rekenen en dat ging twee avonden goed geen probleem.
De derde avond zei men dat we bijna honderd euro moesten afrekenen wat absoluut niet kon, na wat discussie kwamen we uit op nog geen 50euro wat volgens ons klopte.
De dag van vertrek kregen we een rekening aan geboden van 200 euro voor logeerbelasting en vertering van de vorige dag en dat klopt maar geen twee honderd euro.
Na weer een hele discussie kwamen we op 100 euro uit wat klopte omdat we de vorige dag ook al wat hadden betaald

Ik heb de receptie nog kunnen vertellen dat buiten elke keer weer werd geklaagd door gasten over de irritatie van bijbetalen van 2.50 voor wat groente of sla of voor alles wat erbij besteld werd omdat men een bepaald product wilde omruilen voor iets anders , een probleem wat bij een buffet niet gebeurt.
Het personeel was zwaar onder bezet maar probeerde met een glimlach alles draaiende en tevreden te houden iets wat natuurlijk niet altijd lukte.
Ps. Het hotel werd door de gasten

Lees meer
  • Kamer 6
  • Personeel en service 8
  • Ligging 10
  • Hygiëne 6
  • Eten en drinken 5
  • Parkeren 5
  • Kwaliteit van de bedden 6
  • Douche Sanitair 4
  • Prijs-kwaliteitverhouding 4
  • Het hotel 1
  • Wifi 7
  • Uw totale vakantie 10
Verbergen
6
Gezin met jonge en oudere kinderen augustus 2020 Meld probleem
“slecht hotel”
Auto is aan te raden Gelegen in de natuur Rust

Zie voorgaande commentaar.

Zie voorgaande commentaar.

Lees meer
  • Kamer 1
  • Respect voor mens en natuur 4
  • Ligging 8
  • Parkeren 7
  • Eten en drinken 6
  • Douche Sanitair 7
  • Prijs-kwaliteitverhouding 1
  • Het hotel 1
  • Wifi 5
  • Mix van gasten 5
  • Personeel en service 4
  • Uw totale vakantie 6
  • Hygiëne 3
Verbergen
Getoond(1 - 3) van 3
Prijzen & boeken