We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies. Naast functionele cookies, die noodzakelijk zijn om onze website te laten functioneren, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij graag cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde en relevante aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw internetgedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen (zogenaamde tracking cookies). Door op “Akkoord” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies.

Boek nu je vakantie voor de winter met tot wel 100,- extra korting p.p.

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als de factuur/boekingsbevestiging onjuist is?
Is jouw factuur/boekingsbevestiging onjuist? Dan vragen we je zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Contactgegevens vind je onder Service & Contact.

Op het moment dat een online boeking gemaakt is en een boekingsnummer is verstuurd, beschouwen wij dit als een definitieve boeking, tenzij je nog gratis kan annuleren. Aan een wijziging of annulering kunnen kosten zijn verbonden.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.