TUI.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. TUI.nl gebruikt functionele en analytische cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Daarnaast worden door derde partijen tracking cookies geplaatst voor sociale media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt op andere websites. Jouw internetgedrag kan door deze derden worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website of door op accepteer cookies te drukken, ga je hiermee akkoord. Wil je niet alle soorten cookies toestaan? Kies dan voor Instellingen aanpassen. Of bekijk Meer informatie.

 
 

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn reischeques verzilveren?

Als u een reischeque wilt verzilveren dan moet u rekening houden met het volgende:

  • De reischeque is geldig voor reizen uit het gehele TUI assortiment in een TUI winkel, TUI mobiele reisadviseur op tui.nl of via het TUI Customer Services Center via 088-0885885.
  • De reischeque is drie 3 jaar geldig (verlengen is niet mogelijk).
  • De vertrekdatum moet vallen vóór de vervaldatum van de cheque.
  • De reischeque is niet inwisselbaar tegen contanten en een eventuele restwaarde kan niet worden verzilverd.
  • TUI Nederland accepteert alleen TUI-reischeques.
  • De originele cheque kan per aangetekende post naar ons worden verstuurd o.v.v. het factuur-/boekingsnummer. Na ontvangst zullen wij het bedrag verrekenen. Daarnaast is het mogelijk om de reischeque bij een TUI winkel of uw TUI mobiele reisadviseur in te leveren.

De reischeques zijn verkrijgbaar bij alle TUI reisbureaus.

Contactgegevens vindt u onder Service & Contact.

Is je vraag hiermee beantwoord?