Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn reischeques verzilveren?

Als je een reischeque wilt verzilveren dan moet je rekening houden met het volgende:
• De reischeque is geldig voor reizen uit het gehele TUI assortiment in een TUI winkel, bij een TUI at Home reisadviseur, op TUI.nl of via het TUI Customer Services Center.
• De reischeque is drie 3 jaar geldig (verlengen is niet mogelijk).
• De vertrekdatum moet vallen vóór de vervaldatum van de cheque.
• De reischeque is niet inwisselbaar tegen contanten en een eventuele restwaarde kan niet worden verzilverd.
• TUI Nederland accepteert alleen reischeques van TUI en Kras.
• De originele cheque kan per aangetekende post naar ons worden verstuurd o.v.v. het factuur-/boekingsnummer. Na ontvangst zullen wij het bedrag verrekenen. Daarnaast is het mogelijk om de reischeque bij een TUI winkel of uw TUI at Home reisadviseur in te leveren.

De TUI reischeques zijn verkrijgbaar bij alle TUI winkels. 

Contactgegevens vind je onder Service & Contact.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.