We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies. Naast functionele cookies, die noodzakelijk zijn om onze website te laten functioneren, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij graag cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde en relevante aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw internetgedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen (zogenaamde tracking cookies). Door op “Akkoord” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies.

Boek nu je vakantie voor de winter met tot wel 100,- extra korting p.p.

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen bij beschadigde bagage?
De luchtvaartmaatschappij is niet aansprakelijk voor krassen, deukjes en andere kleine beschadigingen van koffers en andere bagagestukken. Hetzelfde geldt voor schade aan handvatten, wielen, riemen en andere uitstekende delen van koffers of bagagestukken. Ook niet voor schade ten gevolge van het bederven van de inhoud van de bagage.

Als de luchtvaartmaatschappij de schade heeft veroorzaakt door bewuste roekeloosheid, doe dan direct aangifte op het vliegveld en zorg ervoor dat je een Property Irregularity Report (P.I.R.) meekrijgt.

Bekijk meer informatie over het claimen van beschadigde bagage bij TUI fly.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.