TUI.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. TUI.nl gebruikt functionele en analytische cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Daarnaast worden door derde partijen tracking cookies geplaatst voor sociale media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt op andere websites. Jouw internetgedrag kan door deze derden worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website of door op accepteer cookies te drukken, ga je hiermee akkoord. Wil je niet alle soorten cookies toestaan? Kies dan voor Instellingen aanpassen. Of bekijk Meer informatie.

 
 

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als mijn bagage zoek is na een vlucht met TUI fly?
Vermiste bagage moet u direct na aankomst op de luchthaven bij de afhandeling van TUI aangeven via een Property Irregularity Report, zodat uw vermissing geregistreerd kan worden. Zonder deze melding kunnen we uw bagage niet terugvinden.

We doen er alles aan om uw bagage zo snel mogelijk te traceren en bij u terug te brengen. Het kan voorkomen dat wij vanwege douaneformaliteiten de bagage niet op uw (verblijf)adres af mogen leveren. In dit geval nemen wij contact met u op, zodat u de bagage op de luchthaven kunt ophalen. Via Worldtracer kunt u volgen waar uw bagage zich bevindt.

In het zeldzame geval dat een koffer niet binnen 5 dagen is opgespoord dan vindt u in dit document wat te doen.

Is je vraag hiermee beantwoord?