We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies. Naast functionele cookies, die noodzakelijk zijn om onze website te laten functioneren, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij graag cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde en relevante aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw internetgedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen (zogenaamde tracking cookies). Door op “Akkoord” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies.

Boek nu je vakantie voor de winter met tot wel 100,- extra korting p.p.

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als mijn bagage zoek is na een vlucht met TUI fly?
Vermiste bagage moet direct na aankomst op de luchthaven bij de afhandeling van TUI worden aangeven via een Property Irregularity Report, zodat de vermissing geregistreerd kan worden. Zonder deze melding kunnen we je bagage niet terugvinden.

We doen er alles aan om je bagage zo snel mogelijk te traceren en bij je terug te brengen. Het kan voorkomen dat wij vanwege douaneformaliteiten de bagage niet op je (verblijf)adres af mogen leveren. In dit geval nemen wij contact met je op, zodat je de bagage op de luchthaven kunt ophalen. Via Worldtracer kun je volgen waar je bagage zich bevindt.

In het zeldzame geval dat een koffer niet binnen 5 dagen is opgespoord dan staat  in dit document wat te doen.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.