TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies. Naast functionele cookies, die noodzakelijk zijn om onze website te laten functioneren, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij graag cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde en relevante aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw internetgedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen (zogenaamde tracking cookies). Door op “Akkoord” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies.
Wat moet ik doen als mijn bagage zoek is na een vlucht met TUI fly?
Vermiste bagage moet u direct na aankomst op de luchthaven bij de afhandeling van TUI aangeven via een Property Irregularity Report, zodat uw vermissing geregistreerd kan worden. Zonder deze melding kunnen we uw bagage niet terugvinden.
We doen er alles aan om uw bagage zo snel mogelijk te traceren en bij u terug te brengen. Het kan voorkomen dat wij vanwege douaneformaliteiten de bagage niet op uw (verblijf)adres af mogen leveren. In dit geval nemen wij contact met u op, zodat u de bagage op de luchthaven kunt ophalen. Via Worldtracer kunt u volgen waar uw bagage zich bevindt.
In het zeldzame geval dat een koffer niet binnen 5 dagen is opgespoord dan vindt u in dit document wat te doen.
Is je vraag hiermee beantwoord?
Bedankt voor je terugkoppeling.
Bedankt voor je terugkoppeling. Hiermee kunnen wij de kwaliteit van onze services verbeteren.
Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.
Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.
Droom alvast verder op je telefoon...
Download de TUI App