We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies en zal er geen sprake zijn van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedemiddag, stel hier je vraag
Wat gebeurt er als de vermiste bagage is gelokaliseerd?

We doen er alles aan om jouw  bagage zo snel mogelijk te traceren en bij je terug te brengen. Het kan voorkomen dat wij vanwege douaneformaliteiten de bagage niet op jouw (verblijf)adres af mogen leveren. In dit geval nemen wij contact met je op, zodat je de bagage op de luchthaven kunt ophalen. 

Wij adviseren vermiste bagage zo snel mogelijk op te geven bij jouw reisverzekering.