TUI.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. TUI.nl gebruikt functionele en analytische cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Daarnaast worden door derde partijen tracking cookies geplaatst voor sociale media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt op andere websites. Jouw internetgedrag kan door deze derden worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website of door op accepteer cookies te drukken, ga je hiermee akkoord. Wil je niet alle soorten cookies toestaan? Kies dan voor Instellingen aanpassen. Of bekijk Meer informatie.

 
 

Veelgestelde vragen

Wat ontvang ik tijdens een vertraging met TUI fly?
Bij een vertraging van langer dan 3 uur naar Europese en Middellandse Zee bestemmingen en langer dan 4 uur naar Verre bestemmingen, bieden wij een verfrissing en/of maaltijd aan in redelijke verhouding tot de wachttijd.

Heenvlucht
Bij vertragingen langer dan 8 uur delen wij een vertragingsverklaring uit.
De annuleringsverzekering (en soms de reisverzekering) vergoedt eventueel gemiste vakantietijd, kijk dit na in de voorwaarden.

Terugvlucht
Afhankelijk van de duur van de vertraging kan het zijn dat wij passagiers later naar de luchthaven brengen tenzij formaliteiten op de luchthaven vereisen dat een passagier toch incheckt op de oorspronkelijke tijd.
Op de luchthaven vallen passagiers onder de zorg van de TUI afhandelaar op de bestemming.

De verklaring die wij uitdelen is voor een werkgever of een andere instantie die hierom kan vragen. De reisverzekering geeft geen vergoeding voor een terugreisvertraging omdat de vakantie ten einde is.

Is je vraag hiermee beantwoord?