We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies. Naast functionele cookies, die noodzakelijk zijn om onze website te laten functioneren, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij graag cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde en relevante aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw internetgedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen (zogenaamde tracking cookies). Door op “Akkoord” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies.

Boek nu je vakantie voor de winter met tot wel 100,- extra korting p.p.

Veelgestelde vragen

Wat ontvang ik tijdens een vertraging met TUI fly?

Bij een vertraging van langer dan 2 uur bieden wij een verfrissing en/of maaltijd aan in redelijke verhouding tot de wachttijd.

Heenvlucht
Bij vertragingen langer dan 8 uur delen wij een vertragingsverklaring uit.
De annuleringsverzekering (en soms de reisverzekering) vergoedt eventueel gemiste vakantietijd, kijk dit na in de voorwaarden.

Terugvlucht
Afhankelijk van de duur van de vertraging kan het zijn dat wij passagiers later naar de luchthaven brengen tenzij formaliteiten op de luchthaven vereisen dat een passagier toch incheckt op de oorspronkelijke tijd.
Op de luchthaven vallen passagiers onder de zorg van de TUI afhandelaar op de bestemming.

De verklaring die wij uitdelen is voor een werkgever of een andere instantie die hierom kan vragen. De reisverzekering geeft geen vergoeding voor een terugreisvertraging omdat de vakantie ten einde is.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.