We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies. Naast functionele cookies, die noodzakelijk zijn om onze website te laten functioneren, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij graag cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde en relevante aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw internetgedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen (zogenaamde tracking cookies). Door op “Akkoord” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies.

Boek nu je vakantie voor de winter met tot wel 100,- extra korting p.p.

Veelgestelde vragen

Wat zijn de voorwaarden voor het vervoer van een huisdier?
Omdat het vervoeren van jouw huisdier op eigen risico is, moet je bij het inchecken een vrijwaringsbewijs (“Form of Indemnity”) ondertekenen. Dit houdt in dat de luchtvaartmaatschappij niet aansprakelijk is voor ziekte, verwonding, zoekraken, ontsnapping of overlijden van het huisdier. Ook zijn ze niet aansprakelijk als je de toegang tot een land wordt geweigerd. Bij de papieren heb je een geldige gezondheidsverklaring en paspoort nodig.

Meer informatie over de richtlijnen en verplichtingen vind je op de site van de NVWA. Hier vind je ook een link naar de informatie over landen buiten de EU.

Let op dat de kennel groot genoeg is voor het dier om zich om te kunnen draaien en te staan. Als dit niet het geval is zal het vervoer van het dier bij de check-in geweigerd worden.

Naar en van de Kaapverdische Eilanden accepteert TUI fly geen huisdieren, niet in de cabine en niet in het laadruim.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.