VERSOEPELDE OMRUILGARANTIE: Geldig op huidige én nieuwe boekingen

Veelgestelde vragen

Is mijn huisdier welkom in de accommodatie en wat zijn de kosten?
Of uw huisdier mee mag naar de accommodatie en wat de kosten hiervoor zijn leest u onder het kopje ‘informatie’ bij de accommodatie. Het verschilt per accommodatie of uw huisdier alleen op de kamer/in het appartement mag verblijven of ook in openbare ruimtes. Huisdieren moeten bij boeking worden aangemeld en de kosten worden ter plaatse betaald.

Wanneer er staat "op aanvraag" dan is het noodzakelijk om eerst toestemming te vragen aan de eigenaar, hiervoor hebben wij het ras en het gewicht van het huisdier nodig. Neem voor de aanvraag contact op met ons Customer Services Center of uw boekingskantoor en als u ook een vlucht bij ons geboekt heeft vult u het bijzondere bagage formulier in.

Ook als huisdieren niet toegestaan zijn in de accommodatie kan het zijn dat er wel huisdieren van de eigenaar aanwezig zijn.

Volgens de EU is het verplicht om bij het vervoer van huisdieren over een EU-huisdierenpaspoort te beschikken. Ook moet het huisdier worden ingeënt tegen hondsdolheid en te zijn voorzien van een identificatie(chip). Voor landen buiten de EU kunnen nog andere verplichtingen gelden, informeer tijdig bij de
 
ambassade van het land van bestemming welke verdere toelatingseisen er zijn.

Is je vraag hiermee beantwoord?