We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies. Naast functionele cookies, die noodzakelijk zijn om onze website te laten functioneren, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij graag cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde en relevante aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw internetgedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen (zogenaamde tracking cookies). Door op “Akkoord” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies.

Ontdek hier de actuele vakantiebestemmingen. Nu tot 100,- extra korting!

Veelgestelde vragen

Is mijn huisdier welkom in de accommodatie en wat zijn de kosten?
Of jouw huisdier mee mag naar de accommodatie en wat de kosten hiervoor zijn lees je onder het kopje ‘informatie’ bij de accommodatie. Het verschilt per accommodatie of jouw huisdier alleen op de kamer/in het appartement mag verblijven of ook in openbare ruimtes. Huisdieren moeten bij boeking worden aangemeld en de kosten worden ter plaatse betaald.

Wanneer er staat "op aanvraag" dan is het noodzakelijk om eerst toestemming te vragen aan de eigenaar, hiervoor hebben wij het ras en het gewicht van het huisdier nodig. Neem voor de aanvraag contact op met ons Customer Services Center of jouw boekingskantoor en als je ook een vlucht bij ons geboekt hebt vul je het bijzondere bagage formulier in.

Ook als huisdieren niet toegestaan zijn in de accommodatie kan het zijn dat er wel huisdieren van de eigenaar aanwezig zijn.

Volgens de EU is het verplicht om bij het vervoer van huisdieren over een EU-huisdierenpaspoort te beschikken. Ook moet het huisdier worden ingeënt tegen hondsdolheid en te zijn voorzien van een identificatie(chip). Voor landen buiten de EU kunnen nog andere verplichtingen gelden, informeer tijdig bij de
 
ambassade van het land van bestemming welke verdere toelatingseisen er zijn.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.