We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies en zal er geen sprake zijn van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedenavond, stel hier je vraag
Is mijn huisdier welkom in de accommodatie en wat zijn de kosten?

Op de accommodatie detail pagina vind je onder de kopjes ’Belangrijke informatie' en/of 'Niet inbegrepen informatie of huisdieren zijn toegestaan en of het huisdier op de kamer/in het appartement of openbare ruimtes mag verblijven. Vraag je huisdier bij boeking aan. De kosten betaal je ter plaatse.

Wanneer er "op aanvraag" staat, moeten wij toestemming vragen aan de eigenaar. Neem in dit geval contact op met ons Customer Services Center of jouw boekingskantoor en geef het ras, de afmeting en het  gewicht van het huisdier aan ons door. Als je ook een vlucht bij ons hebt geboekt, vul je het bijzondere bagage formulier in.

Ook als huisdieren niet toegestaan zijn in de accommodatie, kunnen er huisdieren van de eigenaar aanwezig zijn.

Volgens de EU is het verplicht om bij het vervoer van huisdieren over een EU-huisdierenpaspoort te beschikken, het huisdier moet ingeënt zijn tegen hondsdolheid en voorzien zijn van een identificatie(chip). Informeer voor landen buiten de EU tijdig bij de ambassade van het land van bestemming voor andere verplichtingen en toelatingseisen.