Op de accommodatie detail pagina vind je onder de kopjes ’Belangrijke informatie' en/of 'Niet inbegrepen informatie of huisdieren zijn toegestaan en of het huisdier op de kamer/in het appartement of openbare ruimtes mag verblijven. Vraag je huisdier bij boeking aan. De kosten betaal je ter plaatse.
Wanneer er "op aanvraag" staat, moeten wij toestemming vragen aan de eigenaar. Neem in dit geval contact op met ons Customer Services Center of jouw boekingskantoor en geef het ras, de afmeting en het gewicht van het huisdier aan ons door. Als je ook een vlucht bij ons hebt geboekt, vul je het bijzondere bagage formulier in.
Ook als huisdieren niet toegestaan zijn in de accommodatie, kunnen er huisdieren van de eigenaar aanwezig zijn.
Volgens de EU is het verplicht om bij het vervoer van huisdieren over een EU-huisdierenpaspoort te beschikken, het huisdier moet ingeënt zijn tegen hondsdolheid en voorzien zijn van een identificatie(chip). Informeer voor landen buiten de EU tijdig bij de ambassade van het land van bestemming voor andere verplichtingen en toelatingseisen.