COVID CARE SERVICE: Ontspannen op vakantie met TUI

Veelgestelde vragen

Welke maaltijden zijn inbegrepen?

Welke maaltijden zijn inbegrepen verschilt per type verzorging.

  • Logies (LG): geen maaltijden of drankjes inbegrepen.
  • Logies/ontbijt (LO): ontbijt inbegrepen, beginnend op de dag na aankomst en eindigend op de vertrekdag.
  • Halfpension (HP): ontbijt en diner inbegrepen, beginnend met diner op de aankomstdag en eindigtend met ontbijt op de vertrekdag.
  • Volpension (VP): ontbijt, lunch en diner inbegrepen, beginnend met lunch of diner op de aankomstdag en eindigend met ontbijt op de vertrekdag. Drankjes zijn niet inbegrepen.
  • All inclusive (AI): ontbijt, lunch, diner en lokale (non-alcoholische) drankjes inbegrepen. Het aanbod varieert per accommodatie, geldig vanaf check-in tot check-out.

Maaltijd gemist/restitutie
Als door een late aankomst een van de maaltijden en/of andere verzorging wordt gemist is hiervoor geen restitutie mogelijk. Ook geldt er geen korting als een reiziger geen gebruik maakt van de standaard maaltijden.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.