TUI.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. TUI.nl gebruikt functionele en analytische cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Daarnaast worden door derde partijen tracking cookies geplaatst voor sociale media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt op andere websites. Jouw internetgedrag kan door deze derden worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website of door op accepteer cookies te drukken, ga je hiermee akkoord. Wil je niet alle soorten cookies toestaan? Kies dan voor Instellingen aanpassen. Of bekijk Meer informatie.

Veelgestelde vragen

Welke maaltijden zijn inbegrepen?

Welke maaltijden zijn inbegrepen verschilt per type verzorging.

  • Logies (LG): geen maaltijden of drankjes inbegrepen.
  • Logies/ontbijt (LO): ontbijt inbegrepen, beginnend op de dag na aankomst en eindigend op de vertrekdag.
  • Halfpension (HP): ontbijt en diner inbegrepen, beginnend met diner op de aankomstdag en eindigtend met ontbijt op de vertrekdag.
  • Volpension (VP): ontbijt, lunch en diner inbegrepen, beginnend met lunch of diner op de aankomstdag en eindigend met ontbijt op de vertrekdag. Drankjes zijn niet inbegrepen.
  • All inclusive (AI): ontbijt, lunch, diner en lokale (non-alcoholische) drankjes inbegrepen. Het aanbod varieert per accommodatie, geldig vanaf check-in tot check-out.

Maaltijd gemist/restitutie
Als door een late aankomst een van de maaltijden en/of andere verzorging wordt gemist is hiervoor geen restitutie mogelijk. Ook geldt er geen korting als een reiziger geen gebruik maakt van de standaard maaltijden.

Is je vraag hiermee beantwoord?