TUI.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. TUI.nl gebruikt functionele en analytische cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Daarnaast worden door derde partijen tracking cookies geplaatst voor sociale media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt op andere websites. Jouw internetgedrag kan door deze derden worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website of door op accepteer cookies te drukken, ga je hiermee akkoord. Wil je niet alle soorten cookies toestaan? Kies dan voor Instellingen aanpassen. Of bekijk Meer informatie.

Veelgestelde vragen

Wat is er bij All inclusive inbegrepen?
Bij All Inclusive-accommodaties zijn naast ontbijt, lunch en diner allerlei extra’s inbegrepen. De extra’s kunnen variëren van gratis (non-alcoholische) drankjes en (vaak zoete) snacks tot het gebruik van (water)sportfaciliteiten. Bij de informatie over uw accommodatie staat aangegeven waaruit de All Inclusive-verzorging bestaat.

Houd er rekening mee dat er ondanks de All Inclusive-verzorging bepaalde tijden zijn waarop restaurants of bars zijn gesloten. Als door een late aankomst op de bestemming een van de maaltijden en/of andere verzorging wordt gemist, zoals drankjes, is hiervoor geen restitutie mogelijk.
Bij All Inclusive start de verzorging in vrijwel alle accommodaties vanaf het moment van inchecken en eindigt de verzorging op het moment van uitchecken.

Is je vraag hiermee beantwoord?