We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies. Naast functionele cookies, die noodzakelijk zijn om onze website te laten functioneren, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij graag cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde en relevante aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw internetgedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen (zogenaamde tracking cookies). Door op “Akkoord” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies.

Boek nu je vakantie voor de winter met tot wel 100,- extra korting p.p.

Veelgestelde vragen

Wat is er bij All inclusive inbegrepen?
Bij All Inclusive-accommodaties zijn naast ontbijt, lunch en diner allerlei extra’s inbegrepen. De extra’s kunnen variëren van gratis (non-alcoholische) drankjes en (vaak zoete) snacks tot het gebruik van (water)sportfaciliteiten. Bij de informatie over jouw accommodatie staat aangegeven waaruit de All Inclusive-verzorging bestaat.

Houd er rekening mee dat er ondanks de All Inclusive-verzorging bepaalde tijden zijn waarop restaurants of bars zijn gesloten. Als door een late aankomst op de bestemming een van de maaltijden en/of andere verzorging wordt gemist, zoals drankjes, is hiervoor geen restitutie mogelijk.
Bij All Inclusive start de verzorging in vrijwel alle accommodaties vanaf het moment van inchecken en eindigt de verzorging op het moment van uitchecken.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.