TUI.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. TUI.nl gebruikt functionele en analytische cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Daarnaast worden door derde partijen tracking cookies geplaatst voor sociale media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt op andere websites. Jouw internetgedrag kan door deze derden worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website of door op accepteer cookies te drukken, ga je hiermee akkoord. Wil je niet alle soorten cookies toestaan? Kies dan voor Instellingen aanpassen. Of bekijk Meer informatie.

 
 

Veelgestelde vragen

Waarborgsom
Bij sommige accommodaties of verhuurders moet bij aankomst verplicht een creditcardgarantie worden afgegeven, soms kan ook een waarborgsom in contanten worden betaald.

Op de vertrekdag wordt de waarborgsom of creditcardgarantie - na controle - verrekend onder aftrek van de eventuele nog te betalen kosten, zoals bv. kosten voor gas, licht, water, eventuele schoonmaakkosten, schade aan of vermissing van inventaris etc.
Als u de accommodatie buiten de openingstijden van de receptie verlaat, ontvangt u de waarborgsom na terugkomst in Nederland terug. In dat geval kan het zijn dat bank- of postwisselkosten worden berekend.
NB Wij zijn niet aansprakelijk voor gehele of gedeeltelijke teruggave van de waarborgsom; dit is een zaak tussen cliƫnt en de accommodatieverschaffer.

Is je vraag hiermee beantwoord?