TUI.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. TUI.nl gebruikt functionele en analytische cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Daarnaast worden door derde partijen tracking cookies geplaatst voor sociale media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt op andere websites. Jouw internetgedrag kan door deze derden worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website of door op accepteer cookies te drukken, ga je hiermee akkoord. Wil je niet alle soorten cookies toestaan? Kies dan voor Instellingen aanpassen. Of bekijk Meer informatie.

 
 

Veelgestelde vragen

Schoonmaakkosten
Bij hotels is de schoonmaak vrijwel altijd dagelijks en inclusief. Bij vertrek wordt wel verwacht dat u de kamer netjes en correct achter laat.

De schoonmaak van een appartement of bungalow is niet altijd bij de prijs inbegrepen. Voor zover bij ons bekend, staat op de detailpagina van de accommodatie vermeld of de schoonmaakkosten verplicht zijn of dat het mogelijk is om de schoonmaak zelf te doen of dit - tegen betaling - te laten doen. Bij vertrek wordt wel in alle gevallen verwacht dat u de accommodatie netjes en correct achter laat.

NB De normen en waarden op het gebied van schoonmaken zijn soms anders dan in Nederland. Tijdens het verblijf kan geen grote schoonmaak worden verwacht. Problemen met de schoonmaak moeten altijd ter plaatse te worden gemeld, zodat kan worden overlegd wat de mogelijkheden zijn om e.e.a. op te lossen. Achteraf kunnen wij niets meer doen aan opmerkingen over onvoldoende schoonmaak.

Is je vraag hiermee beantwoord?