We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies. Naast functionele cookies, die noodzakelijk zijn om onze website te laten functioneren, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij graag cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde en relevante aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw internetgedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen (zogenaamde tracking cookies). Door op “Akkoord” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies.

Boek nu je vakantie voor de winter met tot wel 100,- extra korting p.p.

Veelgestelde vragen

Schoonmaakkosten

Bij hotels is de schoonmaak vrijwel altijd dagelijks en inclusief. Bij vertrek wordt wel verwacht dat je de kamer netjes en correct achter laat.
 
De schoonmaak van een appartement of bungalow is niet altijd bij de prijs inbegrepen. Voor zover bij ons bekend, staat op de detailpagina van de accommodatie vermeld of de schoonmaakkosten verplicht zijn of dat het mogelijk is om de schoonmaak zelf te doen of dit - tegen betaling - te laten doen. Bij vertrek wordt wel in alle gevallen verwacht dat je de accommodatie netjes en correct achter laat.
 
NB De normen en waarden op het gebied van schoonmaken zijn soms anders dan in Nederland. Tijdens het verblijf kan geen grote schoonmaak worden verwacht. Problemen met de schoonmaak moeten altijd ter plaatse te worden gemeld, zodat kan worden overlegd wat de mogelijkheden zijn om e.e.a. op te lossen. Achteraf kunnen wij niets meer doen aan opmerkingen over onvoldoende schoonmaak.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.