TUI.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. TUI.nl gebruikt functionele en analytische cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Daarnaast worden door derde partijen tracking cookies geplaatst voor sociale media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt op andere websites. Jouw internetgedrag kan door deze derden worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website of door op accepteer cookies te drukken, ga je hiermee akkoord. Wil je niet alle soorten cookies toestaan? Kies dan voor Instellingen aanpassen. Of bekijk Meer informatie.

 
 

Veelgestelde vragen

Schade en/of vermissing inventaris
Tijdens het verblijf bent u zelf verantwoordelijk voor de inventaris waarvan u gebruik maakt. Bij schade of vermissing van de inventaris worden de kosten hiervoor doorberekend, vaak door verrekening met de waarborgsom.

Het is daarom verstandig om bij aankomst de inventaris te controleren. Meestal ligt er een inventarislijst in de accommodatie. Is dit niet het geval, dan is deze te verkrijgen bij de receptie. Dit voorkomt dat u bij vertrek voor verrassingen komt te staan en u moet betalen voor schade of vermissing die een ander heeft veroorzaakt. 

NB Wij zijn niet aansprakelijk voor gehele of gedeeltelijke teruggave van de waarborgsom; dit is een zaak tussen cliƫnt en de accommodatieverschaffer.

Is je vraag hiermee beantwoord?