Droomzomer nu met 100,- korting! - De unieke combinatie van sport kijken en vakantie

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als er iets mis gaat tijdens mijn vakantie?

Verloopt jouw vakantie niet zoals je wilt of gepland hebt, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. De TUI reisleiding staat 24 uur per dag, 7 dagen per week digitaal in het Nederlands via onze TUI app voor je klaar.
Ook met klachten en opmerkingen kun je hier eenvoudig terecht of telefonisch of via sms. Zij zullen altijd proberen om je probleem zo snel mogelijk op te lossen. Mocht je er onverwachts niet uit komen neem dan contact op met onze organisatie in Nederland. Wij zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar. De exacte contactgegevens vind je terug in de reisdocumenten. Neem deze documenten dus zeker mee op reis en sla het telefoonnummer vast op in je telefoon.

Meer informatie over de service op je bestemming lees je via onze Op Je Bestemming pagina.


We wijzen je ook op de ANVR Reisvoorwaarden: het is belangrijk dat je jouw klacht altijd ter plaatse meldt, doe je dit niet, dan kan het recht op schadevergoeding worden beperkt of uitgesloten (artikel 12, lid 1).

 

Is je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.