COVID CARE SERVICE: Ontspannen op vakantie met TUI

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als er iets mis gaat tijdens mijn vakantie?

Verloopt jouw vakantie niet zoals je wilt of gepland hebt, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Voor opmerkingen of klachten kun je altijd terecht bij onze host(ess) ter plaatse. In veel gevallen kan de reisleiding je direct helpen en een oplossing vinden, zo niet, neem dan contact op met onze organisatie in Nederland. Wij zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar via +31534880050.

We wijzen je ook op de ANVR Reisvoorwaarden: het is belangrijk dat je jouw klacht altijd ter plaatse meldt, doe je dit niet, dan kan het recht op schadevergoeding worden beperkt of uitgesloten (artikel 12, lid 1).

 

Is je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.