TUI.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. TUI.nl gebruikt functionele en analytische cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Daarnaast worden door derde partijen tracking cookies geplaatst voor sociale media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt op andere websites. Jouw internetgedrag kan door deze derden worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website of door op accepteer cookies te drukken, ga je hiermee akkoord. Wil je niet alle soorten cookies toestaan? Kies dan voor Instellingen aanpassen. Of bekijk Meer informatie.

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als er iets mis gaat tijdens mijn vakantie?

Verloopt uw vakantie niet zoals u wilt of gepland heeft, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Voor opmerkingen of klachten kunt u altijd terecht bij onze host(ess) ter plaatse. In veel gevallen kan de reisleiding u direct helpen en een oplossing vinden, zo niet, neemt u dan contact op met onze organisatie in Nederland. Wij zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar via +31534880050.

We wijzen u ook op de ANVR Reisvoorwaarden: het is belangrijk dat u uw klacht altijd ter plaatse meldt, doet u dit niet, dan kan het recht op schadevergoeding worden beperkt of uitgesloten (artikel 12, lid 1).

 

Is je vraag hiermee beantwoord?