COVID CARE SERVICE: Ontspannen op vakantie met TUI

Veelgestelde vragen

Wat kan de reisleiding voor mij doen?
Op veel van onze bestemmingen is reisleiding aanwezig. De TUI reisleiding staat 24 uur per dag, 7 dagen per week voor u klaar en kan u alles vertellen over het hotel, de omgeving, restaurants en excursies aanraden. Soms wordt de service door een buitenlandse vertegenwoordig(st)er waargenomen.

In de hal of de lounge van de accommodatie ligt het informatieboek en/of is een informatiebord aanwezig waar de eventuele bezoeken van de reisleiding staan aangekondigd. Hier is het telefoonnummer van de plaatselijke agent te vinden en het telefoonnummer waarop de reisleiding bereikbaar is. Mocht er geen bezoek plaatsvinden tijdens uw verblijf dan kunt u de reisleiding altijd bellen, sms'en of e-mailen.

Bij ernstige problemen zal de reisleiding ter plaatse zo behulpzaam mogelijk zijn. Toch kan het voorkomen dat zij door de zorg over vele gasten niet in staat is om persoonlijke begeleiding te geven. Bijvoorbeeld als er bij de plaatselijke politie aangifte gedaan moet worden van iets of als een bezoek aan de (tand)arts gewenst is.

Bij eventuele overboekingen of kwaliteitsproblemen in de accommodatie zal de reisleiding er alles aan doen om de problemen op te lossen. Stel de reisleiding altijd direct op de hoogte van onvolkomenheden. Als er geen reisleiding op de betreffende locatie aanwezig is, kan contact worden opgenomen met de reisorganisatie in Nederland.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.