We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies. Naast functionele cookies, die noodzakelijk zijn om onze website te laten functioneren, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij graag cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde en relevante aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw internetgedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen (zogenaamde tracking cookies). Door op “Akkoord” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies.

Boek nu je vakantie voor de winter met tot wel 100,- extra korting p.p.

Veelgestelde vragen

Wat kan de reisleiding voor mij doen?

De TUI reisleiding staat 24 uur per dag, 7 dagen per week online in het Nederlands via onze TUI app voor je klaar en kan je alles vertellen over het hotel, de omgeving, restaurants en excursies.

We raden je aan de TUI app te gebruiken om op de hoogte te blijven en informatie over bijvoorbeeld de ophaaltijd van je transfer te raadplegen. In plaats van een welkomstenvelop bij aankomst en door een TUI-informatieboek te bladeren in het hotel vind je nu alle informatie die je nodig hebt in de TUI app. Als je vragen hebt kun je 24/7 contact opnemen met ons internationale TUI Team via de chat maar je kunt ook informatie vinden over excursies en deze direct boeken. Indien je geen TUI app hebt, kan je ook telefonisch of via sms onze TUI medewerkers in het Nederlands bereiken. De exacte contactgegevens vind je terug in de reisdocumenten.

Ook bij ernstige problemen kan je onze Nederlandstalige TUI-medewerkers 24/7 bereiken via telefoon. Houd er rekening mee dat er geen fysieke reisleiding aanwezig kan zijn in het hotel. Indien er wel reisleiding van TUI in je hotel langskomt, kan je ook bij hen terecht. Het kan wel zijn dat deze reisleiding je enkel in het Engels te woord kan staan. Indien je graag in het Nederlands geholpen wordt voor advies of assistentie, aarzel niet om ons een bericht sturen via de TUI app. We helpen je graag verder!

Bij eventuele overboekingen of kwaliteitsproblemen in de accommodatie zal de reisleiding er alles aan doen om de problemen op te lossen. Daarnaast kun je eventuele problemen ook eenvoudig melden via de TUI app.

Stel de reisleiding of het internationale TUI team altijd direct op de hoogte van onvolkomenheden, dit doe je snel en eenvoudig via de TUI app of telefonisch. Wij zorgen ervoor dat we dit zo snel mogelijk oplossen!

Meer informatie over de service op je bestemming lees je via onze Op Je Bestemming pagina.


Is je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.