Bye Bye Blue Monday Deals t/m woensdag tot 100,- extra korting | Boek nu!

Veelgestelde vragen

Wat kan de reisleiding voor mij doen?

Op veel van onze bestemmingen is reisleiding aanwezig. De TUI reisleiding staat 24 uur per dag, 7 dagen per week digitaal via onze TUI app voor je klaar en kan je alles vertellen over het hotel, de omgeving, restaurants en excursies aanraden. Waar mogelijk zal er reisleiding zijn die Nederlands spreekt. Al onze TUI-teams spreken vloeiend Engels.

We raden je aan de TUI app te gebruiken om op de hoogte te blijven en informatie over bijvoorbeeld de ophaaltijd van je transfer te raadplegen. In plaats van een welkomstenvelop bij aankomst en door een TUI-informatieboek te bladeren in het hotel vind je nu alles informatie die je nodig hebt in de TUI app. Als je vragen hebt kun je 24/7 contact opnemen met ons internationale TUI Team via de chat maar je kunt ook informatie vinden over excursies en deze direct boeken.

Bij ernstige problemen zal de reisleiding ter plaatse zo behulpzaam mogelijk zijn. Toch kan het voorkomen dat zij door de zorg over vele gasten niet in staat is om persoonlijke begeleiding te geven. Bijvoorbeeld als er bij de plaatselijke politie aangifte gedaan moet worden van iets of als een bezoek aan de (tand)arts gewenst is.

Bij eventuele overboekingen of kwaliteitsproblemen in de accommodatie zal de reisleiding er alles aan doen om de problemen op te lossen.

Stel de reisleiding of het internationale TUI team altijd direct op de hoogte van onvolkomenheden. Als er geen reisleiding of internationaal TUI team op de betreffende locatie aanwezig is kan contact worden opgenomen met de reisorganisatie in Nederland.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.