Hier kun je nu naar toe met het vliegtuig of de auto. Nu tot 100,- extra korting!

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een klacht of compliment melden?
Wil je een ervaring delen over jouw vakantie of een claim indienen bij vertraging? Na de vakantie kun je altijd terecht bij onze Klantenservice waar we samen op zoek gaan naar een oplossing. Complimenten of suggesties zijn natuurlijk ook welkom. 

Je kunt via ons webportaal melding maken door in te loggen met je naam en reserveringsnummer. Wij hebben dan direct de juiste gegevens en kunnen zorgen voor een snelle afhandeling. In de meeste gevallen nemen wij telefonisch contact met je op. Mochten wij je niet kunnen bereiken, dan spreken wij de voicemail in of sturen een e-mail. 

Kom je er met de afdeling Klantenservice niet uit? Voor meer informatie verwijzen wij naar de Geschillencommissie.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.