We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies en zal er geen sprake zijn van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedemorgen, stel hier je vraag
Hoe kan ik betalen?

Online betaal je met iDEAL, creditcard (Mastercard/Visa of American Express) of Bancontact/MisterCash. Houd rekening met extra kosten bij betaling met een American Express creditcard.

Ga je naar Jamaica of IJsland? Je kan je vakantie niet betalen met een American Express. Voor vertrekken vanaf 15 maart naar Aruba, Bonaire, Curaçao, Mexico, Dominicaanse Republiek en Cuba geldt dit ook.

Een bankoverschrijving kan alleen buiten 14 dagen voor vertrek. Je doet de betaling ten name van TUI Nederland o.v.v. het boekingsnummer, dit en onze bankgegevens vind je op je factuur.
Je kan ook per pin of creditcard betalen in één van onze TUI shops of bij het reisbureau waar je boeking gemaakt is. Contant betalen kan, maar heeft niet de voorkeur i.v.m. de veiligheid.

Als de betaling in de shop of online met iDEAL,creditcard of Bancontact/Mister Cash gelukt is zie je dit binnen enkele minuten in myTUI.

Heb je losse TUI vliegtickets geboekt? Bekijk de betaalmogelijkheden voor losse TUI vliegtickets.