We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies. Naast functionele cookies, die noodzakelijk zijn om onze website te laten functioneren, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij graag cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde en relevante aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw internetgedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen (zogenaamde tracking cookies). Door op “Akkoord” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies.

We mogen weer! Lees eerst hier de voorwaarden, voor bepaalde (oranje) bestemmingen kunnen afwijkende regels gelden.

Veelgestelde vragen

Hoe weet ik of de betaling in goede orde is ontvangen?
Een geslaagde betaling in een van de TUI winkels, bij de TUI mobiele reisadviseur of een online betaling met iDEAL of creditcard is binnen enkele minuten zichtbaar in Mijn TUI.

Heb je via een bankoverschrijving betaald? Dan kan het verwerken van jouw betaling in Mijn TUI enkele dagen duren. 

Je ontvangt bij een online betaling of bankoverschrijving geen bevestiging van jouw betaling. Je kunt de verwerking van jouw betaling in Mijn TUI controleren.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.