TUI.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. TUI.nl gebruikt functionele en analytische cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Daarnaast worden door derde partijen tracking cookies geplaatst voor sociale media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt op andere websites. Jouw internetgedrag kan door deze derden worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website of door op accepteer cookies te drukken, ga je hiermee akkoord. Wil je niet alle soorten cookies toestaan? Kies dan voor Instellingen aanpassen. Of bekijk Meer informatie.

 
 

Veelgestelde vragen

Hoe weet ik of de betaling in goede orde is ontvangen?
Een geslaagde betaling in een van de TUI winkels, bij de TUI mobiele reisadviseur of een online betaling met iDEAL of creditcard is binnen enkele minuten zichtbaar in Mijn TUI.

Heeft u via een bankoverschrijving betaald? Dan kan het verwerken van uw betaling in Mijn TUI enkele dagen duren.

U ontvangt bij een online betaling of bankoverschrijving geen bevestiging van uw betaling. U kunt de verwerking van uw betaling in Mijn TUI controleren.

Is je vraag hiermee beantwoord?