We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies. Naast functionele cookies, die noodzakelijk zijn om onze website te laten functioneren, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij graag cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde en relevante aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw internetgedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen (zogenaamde tracking cookies). Door op “Akkoord” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies.

Boek nu je vakantie voor de winter met tot wel 100,- extra korting p.p.

Veelgestelde vragen

Hoe reserveer ik een parkeerplaats bij Quick Parking?
Om een reservering te maken kun je het Quick Parking reserveringsformulier invullen. Daarnaast is de parkeerplaats ook te reserveren tijdens het boeken van de reis via TUI.nl.
Naast TUI Parking is ook de Valet parking service te reserveren op Schiphol.

Goed om te weten
• Je e-mail is nodig om de voucher te verzenden
• Je betaalt altijd rechtstreeks aan Quick Parking via de website of op het parkeerterrein
• Indien de parkeerplaats is gereserveerd via TUI.nl tijdens het boeken van de reis, moeten de parkeerkosten betaald worden op het parkeerterrein
• Neem de voucher mee naar de parking zodat de barcode gescand of getoond kan worden. Bewaar de voucher goed, bij het uitrijden is deze ook benodigd. Tip: zet de voucher op je mobiel.
• Voor een tweede reservering kun je opnieuw het reserveringsformulier invullen.

 

Is je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.