TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies. Naast functionele cookies, die noodzakelijk zijn om onze website te laten functioneren, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij graag cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde en relevante aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw internetgedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen (zogenaamde tracking cookies). Door op “Akkoord” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies.
Wat moet ik doen met de parkeerplaats reservering bij eventuele wijzigingen?
Neem voor vragen over wijzigingen, annulering of overige vragen contact op met de klantenservice van Quick Parking door een e-mail te sturen o.v.v. het Quick Parking reserveringsnummer. U bent zelf verantwoordelijk voor het doorgeven van (vlucht)wijzigingen.
U kunt de parkeerplaats tot 20 minuten voor geplande aankomst op het parkeerterrein kosteloos annuleren. Heeft u al betaald en wilt u de parkeerplaats annuleren, dan kunt u Quick Parking een e-mail sturen o.v.v. uw Quick Parking reserveringsnummer en uw bankgegevens zodat het door u betaalde bedrag terugbetaald kan worden.
Is je vraag hiermee beantwoord?
Bedankt voor je terugkoppeling.
Bedankt voor je terugkoppeling. Hiermee kunnen wij de kwaliteit van onze services verbeteren.
Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.
Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.
Droom alvast verder op je telefoon...
Download de TUI App