TUI.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. TUI.nl gebruikt functionele en analytische cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Daarnaast worden door derde partijen tracking cookies geplaatst voor sociale media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt op andere websites. Jouw internetgedrag kan door deze derden worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website of door op accepteer cookies te drukken, ga je hiermee akkoord. Wil je niet alle soorten cookies toestaan? Kies dan voor Instellingen aanpassen. Of bekijk Meer informatie.

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen met de parkeerplaats reservering bij eventuele wijzigingen?
Neem voor vragen over wijzigingen, annulering of overige vragen contact op met de klantenservice van Quick Parking door een e-mail te sturen o.v.v. het Quick Parking reserveringsnummer. U bent zelf verantwoordelijk voor het doorgeven van (vlucht)wijzigingen.

U kunt de parkeerplaats tot 20 minuten voor geplande aankomst op het parkeerterrein kosteloos annuleren. Heeft u al betaald en wilt u de parkeerplaats annuleren, dan kunt u Quick Parking een e-mail sturen o.v.v. uw Quick Parking reserveringsnummer en uw bankgegevens zodat het door u betaalde bedrag terugbetaald kan worden.

Is je vraag hiermee beantwoord?