TUI.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. TUI.nl gebruikt functionele en analytische cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Daarnaast worden door derde partijen tracking cookies geplaatst voor sociale media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt op andere websites. Jouw internetgedrag kan door deze derden worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website of door op accepteer cookies te drukken, ga je hiermee akkoord. Wil je niet alle soorten cookies toestaan? Kies dan voor Instellingen aanpassen. Of bekijk Meer informatie.

Veelgestelde vragen

Wat doe ik als ik een klacht heb over TUI Parking/ Quick Parking?
Heeft u een klacht over TUI Parking of Quick Parking, dan vragen wij u Quick Parking een e-mail te sturen. Quick Parking streeft ernaar de klacht binnen vijf werkdagen in behandeling te nemen. Quick Parking is lid van de Thuiswinkelorganisatie en wanneer nodig of gewenst kunnen geschillen gemeld worden bij de geschillencommissie van de Nederlandse Thuiswinkel organisatie.


Is je vraag hiermee beantwoord?