TUI.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. TUI.nl gebruikt functionele en analytische cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Daarnaast worden door derde partijen tracking cookies geplaatst voor sociale media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt op andere websites. Jouw internetgedrag kan door deze derden worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website of door op accepteer cookies te drukken, ga je hiermee akkoord. Wil je niet alle soorten cookies toestaan? Kies dan voor Instellingen aanpassen. Of bekijk Meer informatie.

Veelgestelde vragen

Wat gebeurt er met mijn betaalde bagage bij het wijzigen/annuleren van een TUI fly vlucht?
Heeft u ruimbagage bijgeboekt maar wijzigt er iets in uw vlucht? Dan geldt het volgende:
- Annuleert u zelf uw vlucht, dan betalen wij de kosten voor de bagage aan u terug;
- Wijzigt u uw vlucht, maar blijft uw zitcomfort hetzelfde, dan zetten wij de betaalde ruimbagage automatisch om naar de nieuwe vlucht. Kiest u voor een ander zitcomfort, dan krijgt u afhankelijk van de nieuwe zitcomfort de betaalde kosten terug of u kunt de bagage opnieuw bijboeken;
- Wijzigen wij de vlucht, dan zetten we ruimbagage om naar de nieuwe vlucht, bij annulering betalen we het geld voor de bijgeboekte ruimbagage automatisch terug.

Is je vraag hiermee beantwoord?