COVID CARE SERVICE: Ontspannen op vakantie met TUI

Veelgestelde vragen

Wat gebeurt er met mijn betaalde bagage bij het wijzigen/annuleren van een TUI fly vlucht?
Heeft u ruimbagage bijgeboekt maar wijzigt er iets in uw vlucht? Dan geldt het volgende:
- Annuleert u zelf uw vlucht, dan betalen wij de kosten voor de bagage aan u terug;
- Wijzigt u uw vlucht, maar blijft uw zitcomfort hetzelfde, dan zetten wij de betaalde ruimbagage automatisch om naar de nieuwe vlucht. Kiest u voor een ander zitcomfort, dan krijgt u afhankelijk van de nieuwe zitcomfort de betaalde kosten terug of u kunt de bagage opnieuw bijboeken;
- Wijzigen wij de vlucht, dan zetten we ruimbagage om naar de nieuwe vlucht, bij annulering betalen we het geld voor de bijgeboekte ruimbagage automatisch terug.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.