We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies. Naast functionele cookies, die noodzakelijk zijn om onze website te laten functioneren, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij graag cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde en relevante aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw internetgedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen (zogenaamde tracking cookies). Door op “Akkoord” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies.

Boek nu je vakantie voor de winter met tot wel 100,- extra korting p.p.

Veelgestelde vragen

Wat gebeurt er met mijn betaalde bagage bij het wijzigen/annuleren van een TUI fly vlucht?
Heb je ruimbagage bijgeboekt maar wijzigt er iets in je vlucht? Dan geldt het volgende:
- Annuleer je zelf  je vlucht, dan betalen wij de kosten voor de bagage aan je terug;
- Wijzig je zelf je vlucht, maar blijft je zitcomfort hetzelfde, dan zetten wij de betaalde ruimbagage automatisch om naar de nieuwe vlucht. Kies je voor een ander zitcomfort, dan krijg je afhankelijk van de nieuwe zitcomfort de betaalde kosten terug of je kunt de bagage opnieuw bijboeken;
- Wijzigen wij de vlucht, dan zetten we ruimbagage om naar de nieuwe vlucht, bij annulering betalen we het geld voor de bijgeboekte ruimbagage automatisch terug.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.