We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies. Naast functionele cookies, die noodzakelijk zijn om onze website te laten functioneren, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij graag cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde en relevante aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw internetgedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen (zogenaamde tracking cookies). Door op “Akkoord” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies.

Boek nu je vakantie voor de winter met tot wel 100,- extra korting p.p.

Veelgestelde vragen

Is TUI fly aansprakelijk voor beschadigde of vermiste bagage?

Omdat TUI fly een beperkte aansprakelijkheid heeft als het gaat om verlies, schade of vertraging van bagage, is het belangrijk dat je voor vertrek een goede reis- en annuleringsverzekering afsluit.

Wij adviseren je om contact op te nemen met jouw verzekeringsmaatschappij. Zij kennen vaak een hogere aansprakelijkheid, waardoor het gunstiger is om de claim bij hen in te dienen.
De verzekeringsmaatschappij verhaalt de kosten die zij uitkeren dan weer op ons.

Heb je geen verzekering, betaal je een eigen risico of wijst de verzekeringsmaatschappij jouw claim af?
Maak dan een melding bij afdeling Klantenservice via het webportaal https://klantensysteem.tui.nl/.
Voeg het aangifterapport (P.I.R), bagagelabel en de originele aankoopbon(nen) toe aan jouw melding.
De afdeling Klantenservice gaat dan voor je aan de slag.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.