TUI.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. TUI.nl gebruikt functionele en analytische cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Daarnaast worden door derde partijen tracking cookies geplaatst voor sociale media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt op andere websites. Jouw internetgedrag kan door deze derden worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website of door op accepteer cookies te drukken, ga je hiermee akkoord. Wil je niet alle soorten cookies toestaan? Kies dan voor Instellingen aanpassen. Of bekijk Meer informatie.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik P3 reserveren om gebruik te maken van Drive-Inchecken?
P3 kunt u gemakkelijk online reserveren via de website van Schiphol Parking.

Hoe verloopt Drive-Inchecken op ‘P3 Lang Parkeren’?
Als u de slagbomen van ‘P3 Lang Parkeren’ passeert, kunt u op één van de parkeervakken aan de linker- of rechterzijde tijdelijk parkeren om uzelf en uw bagage in te checken bij de TUI fly balie. Dit gaat op dezelfde wijze als in de vertrekhal. Alle reizigers moeten aanwezig zijn bij het inchecken. Daarna kunt u doorrijden en de auto op het parkeerterrein neerzetten.

Drive-Inchecken is op dit moment niet beschikbaar.

Is je vraag hiermee beantwoord?