We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies. Naast functionele cookies, die noodzakelijk zijn om onze website te laten functioneren, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij graag cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde en relevante aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw internetgedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen (zogenaamde tracking cookies). Door op “Akkoord” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies.

Boek nu je vakantie voor de winter met tot wel 100,- extra korting p.p.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik P3 reserveren om gebruik te maken van Drive-Inchecken?
P3 kun je gemakkelijk online reserveren via de website van Schiphol Parking.

Hoe verloopt Drive-Inchecken op ‘P3 Lang Parkeren’?
Als je de slagbomen van ‘P3 Lang Parkeren’ passeert, kun je op één van de parkeervakken aan de linker- of rechterzijde tijdelijk parkeren om in te checken bij de TUI fly balie. Dit gaat op dezelfde wijze als in de vertrekhal. Alle reizigers moeten aanwezig zijn bij het inchecken. Daarna kun je doorrijden en de auto op het parkeerterrein neerzetten.

Drive-Inchecken kan in de periode van 3 juli t/m 5 september 2021
Openingstijden: 02:00-06:00 uur en 09:00-14:00 uur

Is je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.