COVID CARE SERVICE: Ontspannen op vakantie met TUI

Veelgestelde vragen

Waarom lukt het me niet om in te loggen in de TUI app?
Lukt het niet om in te loggen in de TUI app? Dan komt dat waarschijnlijk omdat je een wintersportvakantie, rondreis, cruise óf bij een andere touroperator hebt geboekt. Voor deze reizen is het niet mogelijk om in te loggen met je boekingsnummer.

Heb je niet een van de genoemde reizen geboekt? Controleer dan of de inloggegevens juist zijn ingevuld en of er verbinding met het internet (3G/4G of wifi) is. Vul om in te loggen de achternaam en het boekingsnummer in. Bijvoorbeeld: Pieter van der Vaart. Invullen: Achternaam = van der Vaart. Het boekingsnummer staat op de boekingsbevestiging en bestaat uit 10 cijfers (Bijvoorbeeld 2614567890) of 6 karakters (bijvoorbeeld DG6ZTH).

Als de TUI app aangeeft “Sorry, we kunnen deze boeking niet vinden”, controleer dan de inloggegevens nogmaals. Als de TUI app aangeeft “Je boeking wordt nog niet ondersteund” dan heb je wellicht één van de uitgesloten reizen geboekt. Lukt het met bovenstaande uitleg nog niet om in te loggen? Neem dan contact op met ons TUI Customer Services Center. Contactgegevens vind je onder Service & Contact.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.