TUI.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. TUI.nl gebruikt functionele en analytische cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Daarnaast worden door derde partijen tracking cookies geplaatst voor sociale media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt op andere websites. Jouw internetgedrag kan door deze derden worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website of door op accepteer cookies te drukken, ga je hiermee akkoord. Wil je niet alle soorten cookies toestaan? Kies dan voor Instellingen aanpassen. Of bekijk Meer informatie.

 
 

Veelgestelde vragen

Waarom lukt het me niet om in te loggen in de TUI app?
Lukt het niet om in te loggen in de TUI app? Dan komt dat waarschijnlijk omdat u een wintersportvakantie, rondreis, cruise óf bij een andere touroperator heeft geboekt. Voor deze reizen is het niet mogelijk om in te loggen met uw boekingsnummer.

Heeft u niet een van de genoemde reizen geboekt? Controleer dan of de inloggegevens juist zijn ingevuld en of er verbinding met het internet (3G/4G of wifi) is. Vul om in te loggen de achternaam en het boekingsnummer in. Bijvoorbeeld: Pieter van der Vaart. Invullen: Achternaam = van der Vaart. Uw boekingsnummer staat op uw boekingsbevestiging en bestaat uit 10 cijfers (Bijvoorbeeld 2614567890) of 6 karakters (bijvoorbeeld DG6ZTH).

Als de TUI app aangeeft “Sorry, we kunnen deze boeking niet vinden”, controleer dan de inloggegevens nogmaals. Als de TUI app aangeeft “Uw boeking wordt nog niet ondersteund” dan heeft u wellicht één van de uitgesloten reizen geboekt. Lukt het u met bovenstaande uitleg nog niet om in te loggen? Neem dan contact op met ons TUI Customer Services Center. Contactgegevens vindt u onder Service & Contact.

Is je vraag hiermee beantwoord?