COVID CARE SERVICE: Ontspannen op vakantie met TUI

Veelgestelde vragen

Wat doet TUI fly voor passagiers met een pinda- of notenallergie?
Tijdens de vlucht serveren we geen maaltijden met (hele) pinda’s. Toch kunnen we niet 100 procent garanderen dat de maaltijden aan boord geen sporen van noten bevatten. Er worden bijvoorbeeld regelmatig maaltijden met saté saus geserveerd en de maaltijden worden gemaakt op een plek waar ook noten worden verwerkt.

Heeft u een pinda- of notenallergie? Geef dit dan minimaal 3 dagen voor vertrek door aan TUI. Het cabinepersoneel kan dan de nodige maatregelen aan boord proberen te nemen. We verzoeken bijvoorbeeld andere passagiers geen producten te eten die noten bevatten. Een nootvrije omgeving kunnen we echter niet garanderen.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.