TUI.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. TUI.nl gebruikt functionele en analytische cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Daarnaast worden door derde partijen tracking cookies geplaatst voor sociale media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt op andere websites. Jouw internetgedrag kan door deze derden worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website of door op accepteer cookies te drukken, ga je hiermee akkoord. Wil je niet alle soorten cookies toestaan? Kies dan voor Instellingen aanpassen. Of bekijk Meer informatie.

 
 

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als mijn bagage zoek is na een vlucht met Surinam Airways?
Vliegt u met Surinam airways of TUI fly en mist u bagage? Ga dan direct na aankomst op de luchthaven naar de afhandelaar ter plaatse om een Property Irregularity Report (P.I.R.) op te maken voor de desbetreffende reizigers.
Voor informatie over uw vermiste bagage kunt u gedurende de eerste 5 dagen contact opnemen met de lokale afhandeling van Surinam Airways, waarvan na aangifte een telefoonnummer zal worden gegeven. Mocht de bagage na 5 dagen nog niet gevonden zijn, dan verzoeken wij direct contact op te nemen met Surinam Airways. Zij zullen tot 45 dagen na aangifte naar uw bagage blijven zoeken, daarna wordt de bagage beschouwd als vermist en kan een claim worden ingediend.

Ontbreken er zaken uit de bagage en heeft u dit na het verlaten van de luchthaven geconstateerd? Dan moet u eerst aangifte doen bij de politie. Pas daarna zullen wij een eventuele claim in behandeling kunnen nemen.

Let op: De luchtvaartmaatschappij en derhalve ook onze organisatie zijn niet aansprakelijk voor het op een latere vlucht afleveren van bagage.






Is je vraag hiermee beantwoord?