TUI.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. TUI.nl gebruikt functionele en analytische cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Daarnaast worden door derde partijen tracking cookies geplaatst voor sociale media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt op andere websites. Jouw internetgedrag kan door deze derden worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website of door op accepteer cookies te drukken, ga je hiermee akkoord. Wil je niet alle soorten cookies toestaan? Kies dan voor Instellingen aanpassen. Of bekijk Meer informatie.

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als het inloggen met mijn wachtwoord niet lukt?
Lukt het niet om in te loggen in Mijn TUI, dan kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen. Klik op ‘Wachtwoord vergeten’ op de Mijn TUI inlogpagina. Hierna ontvangt u een link waarmee u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen.

Heeft u ingelogd via Facebook, dan heeft TUI geen wachtwoordgegevens. U kunt dan via ‘wachtwoord vergeten’ een wachtwoord aanmaken. Hierna kunt u inloggen via Facebook maar ook met e-mailadres en wachtwoord.

Is je vraag hiermee beantwoord?