Tot 50,- korting op wintervakanties dicht bij huis

Veelgestelde vragen

Welke gegevens kan ik wijzigen in Mijn TUI?
In Mijn TUI kun je via ‘mijn Profiel’ je paspoortgegevens, aanspreeknaam, contactgegevens en thuisblijversnummer wijzigen.

Er is een onderscheid tussen boekingen die automatisch of door je zelf aan het Mijn TUI account zijn gekoppeld. Bij een automatisch gekoppelde boeking is het niet mogelijk de paspoortgegevens te wijzigen. Neem hiervoor contact op met ons Customer Services Center of je reisadviseur. 

Is de boeking niet automatisch, maar door je zelf aan het account gekoppeld, dan kunnen alle gegevens, inclusief de paspoortgegevens wél gewijzigd worden in het account. Maar houdt er dan rekening mee dat deze niet worden aangepast in de boeking. Het is belangrijk om deze wijziging(en) nog door te geven aan ons Customer Services Center of je reisadviseur. 

Gewijzigde adresgegevens worden wel in de boeking opgeslagen.

Thuisblijvergegevens die worden gewijzigd in het Mijn TUI account, lopen nooit door naar de boeking, ongeacht op welke wijze deze aan het account gekoppeld is.

Gegevens van een boeking met een vertrekdatum in het verleden kunnen niet gewijzigd worden.

Onze contact gegevens vind je onder Service & Contact.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.