TUI.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. TUI.nl gebruikt functionele en analytische cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Daarnaast worden door derde partijen tracking cookies geplaatst voor sociale media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt op andere websites. Jouw internetgedrag kan door deze derden worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website of door op accepteer cookies te drukken, ga je hiermee akkoord. Wil je niet alle soorten cookies toestaan? Kies dan voor Instellingen aanpassen. Of bekijk Meer informatie.

 
 

Veelgestelde vragen

Welke gegevens kan ik wijzigen in Mijn TUI?
In Mijn TUI kunt u via ‘mijn Profiel’ uw paspoortgegevens, aanspreeknaam, contactgegevens en thuisblijversnummer wijzigen.

Er is een onderscheid tussen boekingen die automatisch of door u zelf aan het Mijn TUI account zijn gekoppeld. Bij een automatisch gekoppelde boeking is het niet mogelijk de paspoortgegevens te wijzigen. Neem hiervoor contact op met ons Customer Services Center of uw reisadviseur. 

Is de boeking niet automatisch, maar door u zelf aan het account gekoppeld, dan kunnen alle gegevens, inclusief de paspoortgegevens wél gewijzigd worden in het account. Maar houdt er dan rekening mee dat deze niet worden aangepast in de boeking. Het is belangrijk om deze wijziging(en) nog door te geven aan ons Customer Services Center of uw reisadviseur. 

Gewijzigde adresgegevens worden wel in de boeking opgeslagen.

Thuisblijvergegevens die worden gewijzigd in het Mijn TUI account, lopen nooit door naar de boeking, ongeacht op welke wijze deze aan het account gekoppeld is.

Gegevens van een boeking met een vertrekdatum in het verleden kunnen niet gewijzigd worden.

Onze contact gegevens vindt u onder Service & Contact.

Is je vraag hiermee beantwoord?