We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies en zal er geen sprake zijn van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedemiddag, stel hier je vraag
Wat moet ik doen als mijn online betaling via myTUI is mislukt?

Lukt het niet om online je reis (met uitzondering van losse TUI vliegtickets) te betalen, dan kan je met pin of creditcard betalen in één van onze TUI shops of bij de TUI at Home Reisadviseur waar de boeking is gemaakt. Dit is binnen enkele minuten zichtbaar in myTUI. Voor betaling met een American Express creditcard rekenen we kosten. Je kan ook via een bankoverschrijving met vermelding van het boekingsnummer bij de omschrijving (niet binnen 14 dagen voor vertrek) je reis betalen. Dit is na enkele dagen verwerkt.

Krijg je de melding "betaling mislukt" maar is het bedrag wel afgeschreven, dan kan je in myTUI binnen ongeveer 10 minuten de betaling terugvinden. Mocht het bedrag dubbel afgeschreven zijn dan staat hier vermeld dat je een bedrag van ons terugkrijgt. Voor de terugbetaling vul je op het tabblad "Betaling" het getoonde restitutieformulier in.