TUI.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. TUI.nl gebruikt functionele en analytische cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Daarnaast worden door derde partijen tracking cookies geplaatst voor sociale media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt op andere websites. Jouw internetgedrag kan door deze derden worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website of door op accepteer cookies te drukken, ga je hiermee akkoord. Wil je niet alle soorten cookies toestaan? Kies dan voor Instellingen aanpassen. Of bekijk Meer informatie.

 
 

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als mijn online betaling via Mijn TUI is mislukt?
Lukt het niet om online uw reis te betalen, dan kunt u met pin of creditcard betalen in één van onze TUI winkels of bij de TUI mobiele reisadviseur waar de boeking is gemaakt. Dit is binnen enkele minuten zichtbaar in Mijn TUI. Voor betaling met een American Express creditcard rekenen we kosten. U kunt ook via een bankoverschrijving met vermelding van het boekingsnummer bij de omschrijving (niet binnen 14 dagen voor vertrek) uw reis betalen. Dit is na enkele dagen verwerkt.

Krijgt u de melding "betaling mislukt" maar is het bedrag wel afgeschreven, dan kunt u in Mijn TUI binnen ongeveer 10 minuten de betaling terugvinden. Mocht het bedrag dubbel afgeschreven zijn dan staat hier vermeld dat u een bedrag van ons terugkrijgt. U kunt hiervoor het getoonde formulier invullen voor terugbetaling.

Is je vraag hiermee beantwoord?