We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies. Naast functionele cookies, die noodzakelijk zijn om onze website te laten functioneren, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij graag cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde en relevante aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw internetgedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen (zogenaamde tracking cookies). Door op “Akkoord” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies.

Ontdek hier de actuele vakantiebestemmingen. Nu tot 100,- extra korting!

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als mijn online betaling via Mijn TUI is mislukt?

Lukt het niet om online je reis te betalen, dan kan je met pin of creditcard betalen in één van onze TUI winkels of bij de TUI at Home reisadviseur waar de boeking is gemaakt. Dit is binnen enkele minuten zichtbaar in Mijn TUI. Voor betaling met een American Express creditcard rekenen we kosten. Je kan ook via een bankoverschrijving met vermelding van het boekingsnummer bij de omschrijving (niet binnen 14 dagen voor vertrek) je reis betalen. Dit is na enkele dagen verwerkt.

Krijg je de melding "betaling mislukt" maar is het bedrag wel afgeschreven, dan kan je in Mijn TUI binnen ongeveer 10 minuten de betaling terugvinden. Mocht het bedrag dubbel afgeschreven zijn dan staat hier vermeld dat je een bedrag van ons terugkrijgt. Voor de terugbetaling vul je op het tabblad "Betaling" het getoonde restitutieformulier in.

 


 

Is je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.