We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies. Naast functionele cookies, die noodzakelijk zijn om onze website te laten functioneren, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij graag cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde en relevante aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw internetgedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen (zogenaamde tracking cookies). Door op “Akkoord” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies.

Ontdek hier de actuele vakantiebestemmingen. Nu tot 100,- extra korting!

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn gegevens laten corrigeren als deze niet kloppen?
In Mijn TUI kun je via ‘mijn Profiel’ je paspoortgegevens, aanspreeknaam, contactgegevens, adresgegevens en thuisblijversnummer wijzigen.

Er is een onderscheid tussen boekingen die automatisch of door je zelf aan het Mijn TUI account zijn gekoppeld. Bij een automatisch gekoppelde boeking is het niet mogelijk de paspoortgegevens te wijzigen. Neem hiervoor contact op met ons Customer Services Center of je reisadviseur. 

Is de boeking niet automatisch, maar door je zelf aan het account gekoppeld, dan kunnen alle gegevens, inclusief de paspoortgegevens wél gewijzigd worden in het account. Maar houdt er dan rekening mee dat deze niet worden aangepast in de boeking. Het is belangrijk om deze wijziging(en) nog door te geven aan ons Customer Services Center of je reisadviseur. 

Gewijzigde adresgegevens worden wel in de boeking opgeslagen.

Thuisblijvergegevens die worden gewijzigd in het Mijn TUI account, lopen nooit door naar de boeking, ongeacht op welke wijze deze aan het account gekoppeld is.

Gegevens van een boeking met een vertrekdatum in het verleden kunnen niet gewijzigd worden.

Onze contact gegevens vind je onder Service & Contact.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.