TUI.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. TUI.nl gebruikt functionele en analytische cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Daarnaast worden door derde partijen tracking cookies geplaatst voor sociale media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt op andere websites. Jouw internetgedrag kan door deze derden worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website of door op accepteer cookies te drukken, ga je hiermee akkoord. Wil je niet alle soorten cookies toestaan? Kies dan voor Instellingen aanpassen. Of bekijk Meer informatie.

Veelgestelde vragen

Waar is meer informatie te vinden over autohuur in samenwerking met Sunny Cars?
De lokale huurvoorwaarden worden getoond tijdens de boeking en zijn na boeking te raadplegen in Mijn TUI. Het is aan te raden deze goed door te lezen.

Het is mogelijk om een kinderzitje en/of GPS aan te vragen. De kosten hiervoor betaalt u ter plaatse. Raadpleeg de lokale verhuurvoorwaarden voor de hoogte van de kosten.

Gebruik voor het aanvragen van accessoires ons aanvraagformulier. De kopie van het formulier is de bevestiging van de aanvraag. Wanneer de aanvraag niet akkoord is, dan nemen wij binnen 3 dagen contact met u op voor de mogelijkheden.
Op het formulier moet u het reserveringsnummer invullen, deze staat vermeld op de reisspecificatie die wij na afsluiting van de boeking per e-mail toesturen.

Het is aan te raden de accessoires op tijd aan te vragen, omdat kort voor vertrek er mogelijk geen beschikbaarheid is. De bijgeboekte accessoires staan vervolgens ook op het autohuurvoucher vermeld.

In de lokale huurvoorwaarden staan diverse opties aangegeven die wij als TUI van tevoren niet aanbieden, deze zijn alleen ter plaatse te regelen.

Is je vraag hiermee beantwoord?