We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies. Naast functionele cookies, die noodzakelijk zijn om onze website te laten functioneren, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij graag cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde en relevante aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw internetgedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen (zogenaamde tracking cookies). Door op “Akkoord” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies.

Boek nu je vakantie voor de winter met tot wel 100,- extra korting p.p.

Veelgestelde vragen

Waar kan ik een klacht melden over autohuur via Sunny Cars?
Neem bij klachten vooraf, contact op met het Customer Services Center of jouw boekingskantoor.
Heb je een auto gehuurd bij Sunny Cars via TUI Extra's, neem dan rechtstreeks contact op met Sunny Cars.

Klachten ter plaatse meld je bij de lokale autoverhuurder of bij Sunny Cars via het noodnummer 023- 5699 690 (Nederlandstalig en 24 uur per dag bereikbaar).

Na afloop van de vakantie meld je jouw klacht via het webportaal.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.