TUI.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. TUI.nl gebruikt functionele en analytische cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Daarnaast worden door derde partijen tracking cookies geplaatst voor sociale media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt op andere websites. Jouw internetgedrag kan door deze derden worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website of door op accepteer cookies te drukken, ga je hiermee akkoord. Wil je niet alle soorten cookies toestaan? Kies dan voor Instellingen aanpassen. Of bekijk Meer informatie.

Veelgestelde vragen

Waar kan ik een klacht melden over autohuur via Sunny Cars?
Neem bij klachten vooraf, contact op met het Customer Services Center of uw boekingskantoor.
Heeft u een auto gehuurd bij Sunny Cars via TUI Extra's, neem dan rechtstreeks contact op met Sunny Cars.

Klachten ter plaatse meldt u bij de lokale autoverhuurder of bij Sunny Cars via het noodnummer 023- 5699 690 (Nederlandstalig en 24 uur per dag bereikbaar).

Na afloop van de vakantie meldt u uw klacht via het webportaal.

Is je vraag hiermee beantwoord?