Snelle Boekers Voordelen!
  • Extra korting
  • Niet aanbetalen
  • TUI Vroegboekgarantie

Veelgestelde vragen

Waarom lukt het niet om een stoel te reserveren bij TUI fly?
Als het niet lukt om een stoel te reserveren kan dat verschillende oorzaken hebben:

- De naam van de hoofdboeker of het boekingsnummer is niet juist ingevoerd.
- Een stoel reserveren kan vanaf 30 dagen tot 48 uur voor de lokale vertrektijd.
- Er is een extra stoel geboekt, bijvoorbeeld voor een baby of een muziekinstrument.
- Er staat een essentie in de boeking waardoor het maken van een stoelreservering niet mogelijk is, bijvoorbeeld een alleenreizend kind, iemand die rolstoel gebonden is en niet zelfstandig kan lopen of iemand die met een blindengeleidehond reist.

NB Mocht het reserveren alsnog niet lukken of om bovengenoemde  redenen niet kunnen, neem dan contact met ons op.
Contactgegevens vindt u onder Service & Contact.


Is je vraag hiermee beantwoord?