We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies. Naast functionele cookies, die noodzakelijk zijn om onze website te laten functioneren, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij graag cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde en relevante aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw internetgedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen (zogenaamde tracking cookies). Door op “Akkoord” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies.

Ontdek hier de actuele vakantiebestemmingen. Nu tot 100,- extra korting!

Veelgestelde vragen

Waarom lukt het niet om een stoel te reserveren bij TUI fly?
Als het niet lukt om een stoel te reserveren kan dat verschillende oorzaken hebben:

- De naam van de hoofdboeker of het boekingsnummer is niet juist ingevoerd.
- Een stoel reserveren kan vanaf 30 dagen tot 48 uur voor de lokale vertrektijd.
- Er is een extra stoel geboekt, bijvoorbeeld voor een baby of een muziekinstrument.
- Er staat een essentie in de boeking waardoor het maken van een stoelreservering niet mogelijk is, bijvoorbeeld een alleenreizend kind, iemand die rolstoel gebonden is en niet zelfstandig kan lopen of iemand die met een blindengeleidehond reist.

NB Mocht het reserveren alsnog niet lukken of om bovengenoemde  redenen niet kunnen, neem dan contact met ons op.
Contactgegevens vind je onder Service & Contact.


Is je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.