Als het niet lukt om een stoel te reserveren kan dat verschillende oorzaken hebben:
- De naam van de hoofdboeker of het boekingsnummer is niet juist ingevoerd.
- Een stoel reserveren kan vanaf 30 dagen tot 48 uur (74 uur voor lange afstandsvluchten*) voor de lokale vertrektijd.
- Er is een extra stoel geboekt, bijvoorbeeld voor een baby of een muziekinstrument.
- Er staat een essentie in de boeking waardoor het maken van een stoelreservering niet mogelijk is, bijvoorbeeld een alleenreizend kind, iemand die rolstoel gebonden is en niet zelfstandig kan lopen of iemand die met een blindengeleidehond reist.
NB Mocht het reserveren alsnog niet lukken of om bovengenoemde redenen niet kunnen, neem dan contact met ons op. Contactgegevens vind je onder Service & Contact.
*Langeafstandsvluchten zijn intercontinentale vluchten (vluchten waarbij je luchthaven van vertrek op een ander continent ligt dan de luchthaven van je bestemming) met een geplande vluchttijd van meer dan 8 uur.