We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies en zal er geen sprake zijn van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedemorgen, stel hier je vraag
Waarom kan ik geen stoel reserveren bij TUI fly?

Als het niet lukt om een stoel te reserveren kan dat verschillende oorzaken hebben: 

- De naam van de hoofdboeker of het boekingsnummer is niet juist ingevoerd. 
- Een stoel reserveren kan vanaf 30 dagen tot 48 uur (74 uur voor lange afstandsvluchten*) voor de lokale vertrektijd. 
- Er is een extra stoel geboekt, bijvoorbeeld voor een baby of een muziekinstrument.
- Er staat een essentie in de boeking waardoor het maken van een stoelreservering niet mogelijk is, bijvoorbeeld een alleenreizend kind, iemand die rolstoel gebonden is en niet zelfstandig kan lopen of iemand die met een blindengeleidehond reist.

NB Mocht het reserveren alsnog niet lukken of om bovengenoemde  redenen niet kunnen, neem dan contact met ons op. Contactgegevens vind je onder Service & Contact.

*Langeafstandsvluchten zijn intercontinentale vluchten (vluchten waarbij je luchthaven van vertrek op een ander continent ligt dan de luchthaven van je bestemming) met een geplande vluchttijd van meer dan 8 uur.