Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als ik mijn vlucht heb gemist?
Gemiste TUI fly vlucht op dag van vertrek
Als u door onvoorziene omstandigheden uw vlucht gemist heeft dan kunt u zich op de luchthaven melden bij de TUI balie om naar een oplossing te zoeken. Wij annuleren nooit de terugvlucht automatisch.

TUI fly vlucht annuleren of gemist op bestemming
Maakt u geen gebruik van uw terugvlucht of heeft u uw terugvlucht door onvoorziene omstandigheden gemist? Neemt u dan (telefonisch) contact op met onze reisleiding ter plaatse of onze afdeling Customer Support. Zij kunnen de terugvlucht voor u annuleren en u helpen met het zoeken naar een nieuwe vlucht.

Telefoonnummers Customer Support:
Zon & City trips +31 (0)70-3071228
Verre Reizen & Wintersport +31 (0)53-4880830
In deze lijst vindt u onder welke afdeling uw zon- of verre bestemming valt.

Restitutie
Wanneer u geen gebruik maakt van de vlucht heeft u geen recht op restitutie behalve van de luchthavenbelasting. Deze kosten kunt u terugvorderen via onze website.

Andere luchtvaartmaatschappijen
Vliegt u met een andere luchtvaartmaatschappij dan TUI fly? Dan vragen wij u hiervan melding te maken via de website van de uitvoerende luchtvaartmaatschappij voor het ontvangen van een eventuele vergoeding.

KLM
Transavia
Emirates
Easyjet

Is je vraag hiermee beantwoord?