COVID CARE SERVICE: Ontspannen op vakantie met TUI

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als ik mijn vlucht heb gemist?
Gemiste TUI fly vlucht op dag van vertrek
Als je door onvoorziene omstandigheden je vlucht gemist hebt dan kun je je op de luchthaven melden bij de TUI balie om naar een oplossing te zoeken. Wij annuleren nooit de terugvlucht automatisch.

TUI fly vlucht annuleren of gemist op bestemming
Maak je geen gebruik van de terugvlucht of heb je de terugvlucht door onvoorziene omstandigheden gemist? Neem dan (telefonisch) contact op met onze reisleiding ter plaatse of onze afdeling Customer Support. Zij kunnen de terugvlucht voor je annuleren en je helpen met het zoeken naar een nieuwe vlucht.

Telefoonnummers Customer Support:
Zon & City trips +31 (0)70-3071228
Verre Reizen & Wintersport +31 (0)53-4880830
In deze lijst vind je onder welke afdeling uw zon- of verre bestemming valt.

Restitutie
Wanneer je geen gebruik maakt van de vlucht heb je geen recht op restitutie behalve van de luchthavenbelasting. Deze kosten kun je terugvorderen via onze website.

Andere luchtvaartmaatschappijen
Vlieg je met een andere luchtvaartmaatschappij dan TUI fly? Dan vragen wij je hiervan melding te maken via de website van de uitvoerende luchtvaartmaatschappij voor het ontvangen van een eventuele vergoeding.

KLM
Transavia
Emirates
Easyjet

Is je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.