Boek nu je zomervakantie!
  • Tot 100,- extra korting p.p.
  • Flexibele Omruilgarantie
  • Geld-Terug-Garantie

Veelgestelde vragen

Wat moet ik weten over vluchtwijzingen?
Vluchttijden zijn van veel factoren afhankelijk. Deze worden bepaald door onder meer milieu- en geluidsnormen, weersomstandigheden, congestie in het luchtruim, militair vliegverkeer, alsook omstandigheden bij de luchtverkeersleiding. Daarom zijn de door ons weergegeven vluchttijden te allen tijde bij benadering en onder voorbehoud van wijzigingen.
Vanwege vooraf niet te voorziene omstandigheden kan het voorkomen dat van een andere luchtvaartmaatschappij of luchthaven gebruik wordt gemaakt. Als je dan in een lagere klasse reist dan je had geboekt, worden eventuele betaalde toeslagen voor vervoer in een hogere klasse aan je terugbetaald. De definitieve vertrek- en aankomsttijden worden vermeld in de reisbescheiden.

Wanneer na uitgifte van de reisbescheiden nog wijzingen moeten worden doorgevoerd, dan ontvang je een e-mail met uitleg over de gemaakte stoelreservering, online check-in en eventuele vergoeding voor het wijzigen van zitcomfort.
Indien je door het wijzigen van jouw vlucht recht heeft op een restitutie, dan kan dit enkele werkdagen duren voordat je de restitutie terugziet in Mijn TUI. Wij vragen je in de tussentijd geen nieuwe betaling te voldoen totdat de wijzigingen zijn verwerkt.

Op onze website kun je ook gemakkelijk de actuele vluchttijden opzoeken van gisteren, vandaag of morgen.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.