We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies. Naast functionele cookies, die noodzakelijk zijn om onze website te laten functioneren, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij graag cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde en relevante aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw internetgedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen (zogenaamde tracking cookies). Door op “Akkoord” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies.

Ontdek hier de actuele vakantiebestemmingen. Nu tot 100,- extra korting!

Veelgestelde vragen

Ik ben eerder thuisgekomen door wijziging van het reisadvies naar oranje tijdens mijn verblijf. Hoe krijg ik vergoeding voor de niet genoten dagen?
Door Corona kan het zijn dat het reisadvies van een bestemming wordt gewijzigd en je hierdoor de reis hebt moeten afbreken.
Bekijk hier per wijziging van het reisadvies hoe dit via de afdeling Klantenservice van TUI wordt afgehandeld:

Gewijzigd reisadvies Zuid-Egeïsche eilanden Griekenland, van geel naar oranje 30 mei 2021
Het gaat om de volgende Griekse eilanden: Andros, Kalymnos, Karpathos, Kea-Kythnos, Kos, Mykonos, Milos, Naxos, Paros, Rhodos, Syros, Santorini, Tinos.
De afdeling Klantenservice neemt telefonisch contact op met je voor de afhandeling van de niet genoten dagen.
Heb je geboekt bij een reisbureau? Dan neemt de afdeling Klantenservice contact op met het reisbureau. Het reisbureau neemt dan weer contact met jou op.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.