We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies. Naast functionele cookies, die noodzakelijk zijn om onze website te laten functioneren, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij graag cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde en relevante aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw internetgedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen (zogenaamde tracking cookies). Door op “Akkoord” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies.

Boek nu je zomervakantie Tot 100,- extra vroegboekkorting p.p. Flexibele omruilgarantie

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik betalen als ik losse TUI vliegtickets geboekt heb?
Online kun je betalen met iDEAL, creditcard of Bancontact/Mister Cash of een digitaal voucher. De creditcard hoeft voor de betaling niet op naam van de hoofdboeker te staan.

Het is niet mogelijk een bankoverschrijving te doen. Deze vliegtickets moeten meteen bij boeking betaald worden.

Momenteel is het niet mogelijk om de betaling per pin of creditcard te voldoen in één van onze TUI winkels. Bij een boeking via één van onze TUI winkels of TUIatHome reisadviseurs moet de betaling binnen 24 uur na boeking betaald te worden via Mijn TUI.
Contant betalen kan via een TUI winkel, maar heeft niet onze voorkeur i.v.m. de veiligheid.

Als de betaling gelukt is zie je dit binnen enkele minuten in Mijn TUI.

Op dit moment is het niet mogelijk een betaling te doen met een American Express creditcard.

Heb je geen losse TUI vliegtickets geboekt? Bekijk de betaalmogelijkheden voor andere boekingen.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.