TUI.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. TUI.nl gebruikt functionele en analytische cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Daarnaast worden door derde partijen tracking cookies geplaatst voor sociale media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt op andere websites. Jouw internetgedrag kan door deze derden worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website of door op accepteer cookies te drukken, ga je hiermee akkoord. Wil je niet alle soorten cookies toestaan? Kies dan voor Instellingen aanpassen. Of bekijk Meer informatie.

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als ik een accommodatie niet kan vinden op de website?
Niet alle accommodaties die in de brochures worden aangeboden, zijn online te boeken.
Ook kan een accommodatie niet meer beschikbaar zijn of slechts in een bepaalde periode van het seizoen worden aangeboden. Hierdoor kan het zijn dat een accommodatie (tijdelijk) niet vindbaar is op de website.

Als de gewenste accommodatie niet online te boeken is, kunt u telefonisch contact opnemen met het Customer Services Center of een reisadviseur bij u in de buurt. Contactgegevens vindt u onder Service & Contact.

Is je vraag hiermee beantwoord?