TUI.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. TUI.nl gebruikt functionele en analytische cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Daarnaast worden door derde partijen tracking cookies geplaatst voor sociale media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt op andere websites. Jouw internetgedrag kan door deze derden worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website of door op accepteer cookies te drukken, ga je hiermee akkoord. Wil je niet alle soorten cookies toestaan? Kies dan voor Instellingen aanpassen. Of bekijk Meer informatie.

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als de vluchten niet online te boeken zijn?
Wordt tijdens het boeken de melding getoond “Helaas is deze vlucht niet online boekbaar”, dan is de betreffende vakantie met deze vlucht(en) tijdelijk niet via de website te boeken. Reserveren is dan alleen via ons Customer Services Center of een reisbureau mogelijk.
Een overzicht van contactgegevens is te vinden onder Service & Contact.

 

Is je vraag hiermee beantwoord?