We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies en zal er geen sprake zijn van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedenavond, stel hier je vraag
How can I claim for a delayed flight?

The European Court of Justice has decided that passengers from a delayed flight, in particular circumstances, have the right to receive a compensation when arriving more than three hours after the original planned arrival time at their final destination. If your flight is delayed more than three hours and complies with the terms and conditions set by the European Court of Justice you might have a right to receive compensation

How to receive your compensation
We kindly ask you to completely fill out the digital reimbursement form via de following link: https://www.formdesk.com/tuinederland/ReimbursementPolzd.

- Do not use diacritics f.e. e instead of ę
- If you use one bank account per file number payment is made more quickly

The payment will be forwarded within six weeks starting from the day that this link has been completed. Incomplete/incorrect files will take longer and/or may be refused.