TUI.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. TUI.nl gebruikt functionele en analytische cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Daarnaast worden door derde partijen tracking cookies geplaatst voor sociale media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt op andere websites. Jouw internetgedrag kan door deze derden worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website of door op accepteer cookies te drukken, ga je hiermee akkoord. Wil je niet alle soorten cookies toestaan? Kies dan voor Instellingen aanpassen. Of bekijk Meer informatie.

Palm Garden Village

hotel
  • Sri Lanka
  • Noord-Sri Lanka
  • Anuradhapura
10
1 beoordelingen
Palm Garden Village
Geen prijs beschikbaar Bekijk de beschikbare prijzen
Bewaren Delen

In het kort

Dit hotel is bijzonder gelegen in een riant bos middenin de culture driehoek. Dichtbij paleisruïnes, tempels en Boeddha's.

Faciliteiten
  • Receptie
Restaurants/Bars
Zwembaden
Wellness
Overige informatie
Verzorging
Goed om te weten
Ligging
Foto (5)
Beoordelingen (TUI-gasten)
10
1 TUI klantbeoordeling
Waardering
  • Uitstekend 1
  • Heel goed 0
  • Gemiddeld 0
  • Matig 0
  • Vreselijk 0
Scores
  • Kamer8
  • Ligging8
  • Eten en drinken7
  • Kwaliteit van de bedden9
  • Prijs-kwaliteitverhouding8
Bekijk alle scores
Getoond(1 - 1) van 1
10
Met partner juni 2017 Meld probleem
“lijkt mooi, maar wel eenvoudig.”
Auto is aan te raden Comfort Gelegen in de natuur Privacy/Op jezelf zijn Rustige omgeving

Hotelkamer/huisje mooi, maar na 3 x 'explosie' uit contactdoos, naar een andere kamer gegaan. Airco lekte water, waardoor ik een smak maakte omdat de tegels spekglad waren. Gelukkig niet ernstig.
Zwembad was niet schoon. Eten was smakelijk.
Geen last van gehorige kamer.
Moeilijkheden met betaling: Maestro wordt niet geaccepteerd. Bleek later in het hele land een probleem te zijn.

Hotelkamer/huisje mooi, maar na 3 x 'explosie' uit contactdoos, naar een andere kamer gegaan. Airco lekte water, waardoor ik een smak maakte omdat de tegels spekglad waren. Gelukkig niet ernstig.
Zwembad was niet schoon. Eten was smakelijk.
Geen last van gehorige kamer.
Moeilijkheden met betaling: Maestro wordt niet geaccepteerd. Bleek later in het hele land een probleem te zijn.

Lees meer
  • Kamer 8
  • Zwembad 6
  • Ligging 8
  • Personeel en service 7
  • Eten en drinken 7
  • Hygiëne 8
  • Kwaliteit van de bedden 9
  • Respect voor mens en natuur 8
  • Prijs-kwaliteitverhouding 8
  • Douche Sanitair 8
  • Wifi 7
  • Het hotel 10
Verbergen
Getoond(1 - 1) van 1
Prijzen & boeken
Wil je meer weten over deze accommodatie of bestemming? Stel je vraag aan andere TUI klanten op de TUI Community.
TUI Community