Als je ons nodig hebt, zijn we er
Het Coronavirus raakt ons allen in het diepst van ons hart. En natuurlijk ook jou, de vakantieganger die zijn vakantie aan ons toevertrouwde. Op dit moment is je gezondheid en de gezondheid van je geliefden het belangrijkste. En dan wil je je niet druk maken over je vakantie. Daarom nemen wij onze verantwoordelijkheid en halen alles uit de kast om eventuele zorgen over je vakantie weg te nemen.
Ik heb een vraag
Natuurlijk leven er heel veel vragen. Daarom staat het TUI Customer Service Center voor je klaar om je zoveel mogelijk duidelijkheid te geven. Door de drukte kan dit soms helaas wat langer duren dan je had gehoopt. Gelukkig hebben we al veel vragen beantwoord op onze Corona FAQ. Daar vind je altijd de laatste informatie.
Ik wil mijn vakantie omruilen
De situatie verandert bijna elke dag, ook voor ons, en daarom willen we ons zo flexibel mogelijk naar je opstellen. We begrijpen dat je je in deze hectische tijden niet meer comfortabel voelt over je geboekte reis. Daarom mag je bij ons je zomervakantie kosteloos omboeken. Bijvoorbeeld naar een later moment of je kiest zelfs een andere bestemming. Lees meer over de versoepelde omruilgarantie en de voorwaarden.
Mijn vakantie is geannuleerd
Vooropgesteld vinden we dat echt heel vervelend voor je en we hopen dat we je hiermee (kunnen) helpen. Als je reis is geannuleerd door TUI dan krijg je van ons de Corona Voucher. Die vertegenwoordigt de waarde van je oorspronkelijk geboekte reis die je kunt gebruiken voor al onze pakketreizen, vakanties en losse vliegtickets. Daarbij heb je een jaar lang de tijd om een nieuwe vakantie uit te zoeken. Lees hier meer over de Corona Voucher.
Zorg goed voor elkaar, zodat we straks weer met z’n allen van heerlijke vakanties kunnen genieten. En blijf vooral dromen, want dat is ook nog eens heel goed voor je.